אא

״ההסמכה של ה-MAX 7 737 אורכת זמן עקב דרישות תיעוד חדשות״

במהלך ביקור עיתונאים במפעלי החברה בצ׳רלסטון שבדרום קרוליינה, אמר סגן נשיא בכיר של בואינג כי ההסמכה ל-MAX 7 737 אורכת ״פרק זמן ניכר בעקבות דרישות תיעוד חדשות״. עוד התבטא על ה-MAX 10 737

מפעל ייצור כיסוי המנועים של ה-737. צילום: מייקי לוי מפעל ייצור כיסוי המנועים של ה-737. צילום: מייקי לוי

״ההסמכה של ה-737 MAX 7 לוקחת פרק זמן ניכר עקב דרישות תיעוד חדשות״, כך מסר מייק פלמינג, סגן נשיא בכיר של בואינג לתוכניות פיתוח מסחרי בבואינג, במהלך תדרוך עיתונאים בצ׳רלסטון, דרום קרוליינה. הן ה-MAX 7 וה-MAX 10 מטוסים קריטיים עבור בואינג כדי להתחרות מול איירבוס האירופית. חברת Southwest ציפתה לקבל את ה-MAX 7 הראשון השנה, למרות שמנכ״ל חברת התעופה ציין כי התוכניות להכניס את המטוס לשירות עלולות להתעכב עד 2024. 

בואינג מכינה את ״קומץ המסמכים״ האחרון שנדרש על ידי מנהל התעופה הפדרלי, בזמן שהיא ממשיכה בתהליך הרגולציה הדרוש לאישור ה-MAX 7 737, להיכנס לשירות, מסר פלמינג. ״כמות התיעוד שאנו מייצרים במטוסים, ביחס למה שהיינו צריכים לייצר בעבר היא הרבה יותר גדולה ממה שהיה״, הוסיף פלמינג.

יצרנית המטוס גם ״קרובה״ לקבל את אישור ה-FAA (רשות התעופה הפדרלית) כדי להתחיל בטיסות הסמכה של ה-MAX 10 737, החדש והארוך ביותר, מסר פלמינג. ההסמכה של המטוס צפויה להתרחש במהלך שנת 2024, אך היא תלויה במועד שבו אושרה בואינג להתחיל את הטיסות, הוסיף. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בואינג

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: