אא

חברת Jet Blue מעבירה את פעילותה בשדה״ת ״לה גוארדיה״ בניו יורק לחברת Frontier

כזכור, Jet Blue רכשה בחודש יולי אשתקד את חברת Spirit Airlines, בעסקה בשווי של כ-3.8 מיליארד דולר. מנכ"ל JetBlue: ״ההסכם עם Frontier ישמור על אותה רמה של שירות בעלות נמוכה במיוחד בשדה״ת לה גוארדיה"

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

JetBlue Airways ו-Frontier Group חתמו על הסכם סופי לפיו JetBlue תמכור את כל אחזקותיה של Spirit Airlines בשדה״ת לה גרדיה (LaGuardia) בניו יורק לחברת Frontier.

המהלך מגיע כחלק מהתחייבות מראש של JetBlue הכלולות בהסכם המיזוג של החברה עם Spirit והן מותנות בסגירה סופית של עסקת JetBlue-Spirit.

כזכור, Jet Blue רכשה בחודש יולי אשתקד את חברת Spirit Airlines, בעסקת ענק בשווי של כ-3.8 מיליארד דולר. המיזוג, שזקוק לאישורים רגולטוריים מקובלים, צפוי להסתיים במחצית הראשונה של 2024 וייצור את חברת התעופה החמישית בגודלה בארצות הברית.

"אנו מחויבים להבטיח שהשילוב שלנו עם ספיריט ישמור על גישה של ספקים זולים במיוחד בניו יורק", אמר רובין הייז, מנכ"ל JetBlue והוסיף: "אנו שמחים שהסכם זה עם Frontier ישמור על אותה רמה של שירות בעלות נמוכה במיוחד בשדה התעופה לה גוארדיה."

"אנו שמחים שהגענו להסכם זה לרכישת צמדי המשבצות וזכויות החכירה של ספיריט בנמל התעופה לה גוארדיה בניו יורק, עד לאישור הרגולטורי של מיזוג JetBlue-Spirit", אמר בארי ביפל, נשיא ומנכ"ל Frontier Airlines. "זה יאפשר לנו להרחיב משמעותית את הפעילות שלנו בשדה ולספק תעריפים נמוכים עוד יותר לצרכנים בניו יורק הגדולה".

על פי תנאי ההסכם, JetBlue הסכימה להעביר ל-Frontier את כל אחזקותיה של ספיריט בלה גוארדיה, המורכבות בעיקר משישה שערים במסוף האוויר ו-22 משבצות המראה ונחיתה. המכירות מותנות, ויתרחשו לאחר סגירת, המיזוג המתוכנן של JetBlue עם Spirit וכפופות לתנאי סגירה נוספים, לרבות אישור של רשות הנמל של ניו יורק וניו ג'רזי ו-FAA/DOT.

כאמור, JetBlue מצפה לסגור את העסקה עם Spirit במחצית הראשונה של 2024.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: JetBlue

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: