אא

קיימות היא שם המשחק: אייר קנדה השיקה קו ממונטריאול לאמסטרדם שיפעל במטוס מתודלק ב-SAF

חברת התעופה הקנדית מרחיבה את השותפות עם חברת Neste לאספקת דלק תעופה בר קיימא ותפעיל בקו 5 טיסות שבועיות עד אמצע אוקטובר, זאת בנוסף לקו הקיים בין טורנטו לאמסטרדם

אייר קנדה. צילום: 123r אייר קנדה. צילום: 123r

אייר קנדה מרחיבה את פעילותה בהולנד ומשיקה קו חדש בין מונטריאול לאמסטרדם בנוסף לקו הקיים מטורנטו.

במקביל להשקת הקו השני של אייר קנדה לאמסטרדם, חברת התעופה מקדמת יוזמות בתוכנית הפעולה האקלימית שלה על ידי הרחבת השותפות שלה עם חברת Neste באירופה כדי לשלב SAF, דלק תעופה בר קיימא, בחלק מהטיסות שלה מנמל התעופה סכיפהול באמסטרדם.

"אנו נרגשים להשיק את הקו החדש הישיר שלנו בין אמסטרדם למונטריאול לקיץ 2023, המשלים את הקו שלנו בין בירת הולנד לטורונטו, הפעיל משך כל השנה. תחילת הטיסות שלנו בין מונטריאול לאמסטרדם מסמנת גם את אספקת ה-SAF הראשונה שלנו באירופה. יחד עם כל תעשיית התעופה הקנדית, אנו מאמינים שקנדה צריכה להשקיע בייצור SAF וקוראים לממשלה ולבעלי עניין אחרים להעמיד זאת בראש סדר העדיפויות", אמר מייקל רוסו, נשיא ומנכ"ל אייר קנדה.

"עבור אייר קנדה, הרחבת השותפות שלנו עם Neste לאספקת הטיסה הראשונה שלנו מאירופה עם SAF פירושה שאנחנו לוקחים צעד קדימה... ותומכים עוד יותר בדרך שלנו לקראת היעד השאפתני לשנת 2050 של אפס פליטות נטו", סיכם רוסו.

הטיסות של אייר קנדה בין מונטריאול לאמסטרדם מופעלות במטוס בואינג 787 דרימליינר הכולל 3 מחלקות שירות. 5 הטיסות השבועיות בקיץ 2023 משלימות, כאמור, את טיסותיה של אייר קנדה לאורך כל השנה בין טורונטו לאמסטרדם.

לוח זמנים של הקו החדש:

מאמסטרדם למונטריאול – בין 3 ביוני ל-15 באוקטובר – ימים:  ג', ד', ה', שבת, ראשון – יציאה: 14:00, הגעה: 15:30 (שעון מקומי)

ממונטריאול לאמסטרדם – 2 ביוני עד 14 באוקטובר – ימים: ב', ג', ד', ו', שבת – יציאה: 22:10, הגעה: 11:00 למחרת

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר קנדהמונטריאולSAFסכיפהול

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: