בזכות מערכת דיגיטלית: ישראייר רשמה שיפור של למעלה מ-24 דולר לנוסע
המערכת מבצעת עדכון יומי של תעריפי ישראייר, שרשמה ברבעון הראשון של 2023 שיפור של למעלה מכ-4 דולר לשעת תפוסה
מגמת שיפור התשואה לנוסע, נמשכה בחברת ישראייר גם ברבעון הראשון של 2023. השיפור הושג באמצעות מערכתQUICKLIZARO מבוססת AL שיודעת לבצע עדכון יומי של תעריפי החברה ולעדכן תעריפי טיסות לאילת וממנה - 5 פעמים ביום.
שיעור התפוסה ברבעון הראשון של 2023 הסתכם ל-82% לעומת 74% ברבעון הראשון של 2022 ו-86% ברבעון הראשון של 2019.
ממוצע לשעת תפוסה ברבעון הראשון של 2023 הסתכם ל-31 דולר לעומת 27 דולר ברבעון המקביל אשתקד ו-33 דולר ברבעון המקביל ב-2019.
הכנסה לשעת תפוסה הינו מדד תפעולי שנועד להשוות את המחיר הממוצע לנופש בהתחשב בשיעור התפוסה ובאורך הלג הממוצע, כל אלה בניטרול עלות שירותי הקרקע. ממוצע לג ברבעון הראשון של 2023 הסתכם ב-5.9 שעות, ברבעון הראשון של 2022 הסתכם ב-6.4 שעות וברבעון הראשון של 2019 הסתכם אורך הסבב ב-5.7 שעות ללג.
במהלך הרבעון האמור רשמה ישראייר שיפור של למעלה מכ-4 דולר לשעת תפוסה המתורגמים לכ-24 דולרים לנוסע - בהתאמה לאורך הסבב הממוצע שעמד על 5.6 שעות.
חברת האם, ישראייר גרופ, רשמה ברבעון הראשון של 2023 רווח נקי של כ-2.9 מיליון דולר. מחזור ההכנסות של חברת הבת, ישראייר, הסתכם בסך של כ-94 מיליון דולר, כ-38 מיליון דולר יותר מהרבעון המקביל ב-2022 ובכ-48 מיליון דולר יותר מהרבעון הראשון בשנת 2019, גידול של כ-95%.