אא

הלוטוס הלבן מאחוריך: הכירו את המלון החדש המפואר שנפתח באמלפי, איטליה

קבוצת המלונות ANANTRA פתחה מלון נוסף - Anantara Convento di Amalfi Grand Hotel - במבנה עתיק ששימש כמנזר על רצועת חוף אמלפי שבאיטליה. כמה עולה לילה במלון?

מלון Anantara. צילום: יחצ מלון Anantara. צילום: יחצ

קבוצת מלונות Minor מרחיבה את נוכחותה באיטליה. הכריזה על פתיחת מלון נוסף במדינת המגף, על רצועת חוף אמלפי  - Anantara Convento di Amalfi Grand Hotel.

המלון, הממוקם דקות הליכה מפיאצה דל דאומו המשקיפה על הנוף המרהיב של הנמל, הוקם במבנה ששימש במאה ה-13 כמנזר ובמסגרת השיפוצים שוחזר ושופץ הבניין בן ה-800 שנה, תוך שמירה על המאפיינים ההיסטוריים שלו. עיצוב הפנים האקלקטי, משחזר אלמנטים של המנזר עליו נבנה על פי הסטנדרטיים של המותג Anantara.

צילום: יחצצילום: יחצ

במלון 52 חדרי אירוח וסוויטות רחבות ידיים ומתחם ספא הפונה אל הנוף הפנורמי של הים התיכון. הקולינריה במלון מציגה מבחר מנות ממרכיבים מקומיים טריים, רובם גדלים בגינת המלון עצמו. כיאה לאיטליה: פועל במלון פציולו בעל שם עולמי - ג'ינו סורבילו - הנחשב לשגריר הפיצה הנפוליטנית המסורתית.

כמה עולה לילה?

טווח המחירים הוא החל מ-1,300 יורו ללילה לחדר עם נוף לים.

חברת טרנובה הישראלית אחראית על קידום קבוצת המלונות Minor Hotels המציגה פורטפוליו של 8 מותגי אירוח ו-530 בתי מלון, אתרי נופש ובתי מגורים ברחבי העולם. בין מותגי הרשת: Anantara Hotels, רשת המלונות האורבניים ,Avani Hotels, Tivoli ורשת  Nhow Hotels המתהדרת בארכיטקטורה מודרנית ובתי המלון שממוקמים בשכונות תוססות בכל יעד.

צילום: יחצצילום: יחצ

עוד נמסר כי הרשת חוגגת בימים אלה גם את כניסת מלון Anantara Chiang Mai בתאילנד לרשימת 500 המלונות הטובים בעולם על פי מגזין Travel + Leisure.   

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: איטליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: