אא

יוני בדובאי: כל האירועים שלא כדאי לפספס באמירות

טסים לדובאי? ריכזנו עבורכם רשימה של האירועים הבולטים שיתקיימו באמירות במהלך יוני. החל מהופעות מוזיקה ועד תחרויות גיימינג

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf

בין אם אתם אוהבים הופעות מוזיקה חיות או משחקי שחמט מורטי עצבים, או לצפות באירועי ספורט מיוחדים ופחות מוכרים בישראל, קבלו רשימה של כל האירועים הבולטים שיתקיימו החודש (יוני) בדובאי:

הופעות מוזיקה 

במהלך יוני צפויים להופיע זמרים מקומיים ובינלאומיים בארנה קוקה-קולה בדובאי. בין הזמרים, הלן וורד-ג'קסון שתבצע מופע מחווה לאדל שיתקיים בתיאטרון דובאי ב-9 וב-10 ביוני. הזמרת תבצע את השירים הפופולריים ביותר של זוכת פרס הגראמי; סולן סימפלי רד צפוי שיופיע על במת קוקה-קולה ב-9 ביוני; הדיג'יי ההולנדי, ניקי רומרו, יופיע אף הוא ב-10 ביוני; יש מעריצי בוליווד בקהל? המוזיקאי ההודי מיטהון יגיע לדובאי להופעה ב-11 ביוני בארנה קוקה קולה, במהלך המהדורה הראשונה של ליגת הפדל העולמית (ספורט מחבט הפופולארי בספרד).

די ג'יי. צילום: משרד התיירות של דובאידי ג'יי. צילום: משרד התיירות של דובאי

אירועי ספורט 

ליגת הפדל העולמית (שילוב של טניס לסקווש) תתקיים ב-8-11 ביוני בארנה קוקה-קולה. התחרות ברמה הבינלאומית תציג 24 שחקנים בדירוג הגבוה ביותר בעולם בענף ספורט זה. 

ליגת השחמט הגדולה והראשונה בעולם, המבוססת על זיכיונות, תתקיים בדובאי בין ה-21 ביוני ל-2 ביולי במועדון השחמט של דובאי. בתחרות ישתתפו 6 קבוצות המורכבות מ-6 חברים כל אחת.

פסטיבל גיימינג 

פסטיבל Esports and Games (DEF) יתקיים בין התאריכים 21-25 ביוני במרכז הירידים של דובאי, האקספו. מטרת הפסטיבל, לחגוג את תעשיית משחקי הווידאו, בידור טכנולוגי אינטראקטיבי ולקדם את מעמדה של דובאי כמרכז עולמי לספורט אלקטרוני וגיימינג. הפסטיבל יכלול בין היתר מופע צרכנים אינטראקטיבי, טורנירי esports אזוריים ומשפיענים, אירוע נטוורקינג B2B המחבר בין חברות מכל העולם. הפסטיבל יקיים גם אתGameExpo Summit  המופעל על ידי PG connects שישמש פורום עבור מנהיגים אזוריים לשתף פעולה בדרכים להקפיץ את הצמיחה החזקה בתעשיית המשחקים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: