אא

TUS Airways: "החברה תהיה ממוצבת היטב בטווח הקצר והארוך"

לאחר שרשמה הפסד של כ-5 מיליון אירו ברבעון הראשון של השנה, בחברת התעופה בטוחים: "הציפיות שבמהלך עונת השיא של הנסיעות החברה תהיה רווחית"

 TUS Airways. צילום: יחצ חברה  TUS Airways. צילום: יחצ חברה

TUS Airways אומנם סיימה את הרבעון הראשון של 2023 בהפסד של 4.841,747 מיליון אירו, אך בחברת התעופה הקפריסאית בטוחים שתעלה על המסלול הנכון.

נזכיר כי הכנסות חברת התעופה הסתכמו ברבעון הראשון של 2023 בסך של 5.417,610 מיליון אירו. המכירות הסתכמו ב-8.597,557 מיליון אירו. יתרת ההכנסות מראש של החברה בגין כרטיסי טיסה הסתכמו בכ-8.7 מיליון אירו. ברשות החברה יתרות מזומנים ופיקדונות בסך של כ-18.8 מיליון דולר. את השנה החולפת, 2022, סיימה בהפסד של 8.867,339 מיליון אירו והפסד תפעולי של 6.423,369 מיליון אירו. הכנסותיה הסתכמו אשתקד ב-42.153,357 מיליון אירו.

"החברה מצויה כעת בתהליך של מהפך אסטרטגי, להקמת מוביל אווירי בר קיימא, רווחי וצומח", אומרים ב-TUS Airways. "ההפסדים הכספיים שנרשמו במהלך הרבעון הראשון נחשבים נורמליים בעבור רוב חברות התעופה, כאשר הרבעון הראשון נחשב מסורתית לתקופה החלשה בשנה לנסיעות, כאשר מנגד הציפיות הינן כי במהלך עונת השיא של הנסיעות (המתחילה באמצע הרבעון השני) החברה תהיה רווחית".

זאת ועוד מציינים בחברה, "בנוסף, ההנהלה נשארת ממוקדת בהמשכה של תוכנית השינוי המוצלחת הכוללת מספר פרוייקטי מפתח, כדי להבטיח שהחברה תהיה ממוצבת היטב בטווח הקצר והארוך. יתרה מזאת, התוכנית העסקית של החברה צופה נקיטת גישה הרבה יותר חזקה ומונעת פיננסית, בדרך של צמיחה ואופטימיזציה של הפעילות המסחרית וחיזוק מעמדה של חברת התעופה. לאור הגידול העקבי בביקוש לתעופה, הנהלת החברה צופה מהפך משמעותי בביצועים העסקיים והפיננסיים".

עוד מוסיפים ב-TUS Airways, "בעלי המניות של החברה, שהינם בעלי מוניטין בתעשיית התעופה, תומכים בפיתוח החברה לטווח ארוך ובטוחים ביחס לעתידה. תמיכתם אינה רק בדרך של תמיכה פיננסית אלא גם דרך חיזוק הסינרגיות והמומחיות שהם מעניקים לחברה באמצעים שונים".    

נכון למועד פרסום תוצאות הרבעון הראשון, TUS Airways מחזיקה ב-5 מטוסי איירבוס 320-200 חכורים מאותו סוג (לרבות סוגי המנועים) ובקונפיגורציה זהה. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: TUSTus Airways

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: