אא

רשת מריוט מתרחבת גם בפלח הביניים: תשיק מותג חדש שיציע מחיר בינוני ללינה ממושכת

Project MidX Studios, יהיה מיועד לאורחים המחפשים מקומות לינה במחירים נוחים וגמישים לשהייה ממושכת, במחיר של כ- 80$ ללילה. נשיא מריוט: ״יצרנו את Project MidX Studios כדי להגיע ללקוחות חדשים ושווקים חדשים״

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

רשת מלונות מריוט חשפה בועידת ההשקעות הבינלאומית בתעשיית האירוח בניו יורק, על תוכניותיה להתרחב בגזרת הלינה הבינונית במחיר סביר. 

לאחרונה נכנסה מריוט עם המותג, City Express by Marriott גם באמריקה הלטינית ובמחירים נוחים. כעת הקונספט החדש בהתאם לגישה של החברה לענות על צרכי האורחים עם מוצרי לינה רלוונטיים המתאימים לכל אזור ולכל מטרת שהייה. המותג חדש הנוסף, עדיין לא קיבל את שמו, אך מכונה כעת Project MidX Studios-מותג לשהייה ממושכת במחיר סביר אשר נועד לספק נוחות ומודרניות לאורחים המחפשים לינה ממושכת בארה"ב וקנדה במחירים בינוניים.

"רשת מריוט מאמינה מזה זמן רב בהתאמות הנכונות ביעדים משכנעים במחיר מתאים. בין אם האורחים שלנו נוסעים לעסקים, פנאי או שילוב של שניהם, הפורטפוליו של 31 המותגים שלנו מציע משהו לכולם. כאשר צרכנים מחפשים פתרונות אירוח חדשים וגמישים, אנו שמחים להכריז על תוכניותינו להשיק הצעת שהייה ממושכת במחיר בינוני כדי לענות על הצרכים של אורחים המחפשים נוחות לטווח ארוך במחיר מתון", אמר נשיא ומנכ"ל Marriott International, אנתוני קפואנו.

כמובילה בלינה ממושכת עם מותגים כמו Residence Inn by Marriott, Element by Westin, TownePlace Suites by Marriott, Marriott Executive Apartments ולאחרונה, Apartments by Marriott Bonvoy, Project MidX Studios, מריוט משקפת את הניסיון הרב של הרשת ואת הלמידה מהאורחים שלה, בעלים, וזכיינים. כעת, שילבה את המסר הזה כדי ליצור מותג שיספק חוויה לאורחים תוך הפחתת עלויות הבנייה והתפעול עבור הבעלים והזכיינים.

"בהתבסס על כל מה שראינו ושמענו, הצוות שלנו נרגש מהכניסה של מריוט לסגמנט הביניים במחיר סביר, שבו קונקורד עוסקת במשך שנים רבות", אמר מארק לאפורט, נשיא ומנכ"ל Concord Hospitality. "הרקורד של מריוט בשהות ממושכת והצעת ערך חזקה לבעלים משכנעים ומניעים את העניין שלנו בהגדלת זה מותג בתוך הפורטפוליו שלנו."

"עם Project MidX Studios, אנו מתמקדים בשיפור רוחב הפורטפוליו שלנו באמצעות יצירת מוצר שתוכנן במיוחד עבור שכבת השהייה הממושכת במחיר בינוני - מהמוצר הפיזי ועד למודל התפעולי. יצרנו את Project MidX Studios כדי להגיע ללקוחות חדשים וגם לשווקים חדשים. אנו נרגשים לאחד כוחות עם Concord Hospitality ו-וויטמן פיטרסון בשלושת הפרויקטים הראשונים שלנו ונמצאים בדיונים עם בעלים לגבי יותר מ-250 הזדמנויות פיתוח חדשות תחת המותג הזה", אמרה ליני אוברג, סמנכ"לית פיננסית וסגנית נשיא בכיר, פיתוח עבור Marriott בינלאומי.

Project MidX Studios, שצפוי להיות המוצר המשתלם ביותר של מריוט בעלות לחדר בארה"ב וקנדה, נועד לאפשר מהירות יציאה מואצת לשוק בעלות נמוכה לבנייה. למותג צפוי להיות גם מודל עלות תפעולי קל לבעלים ולזכיינים.

המותג יהיה חלק מפלטפורמת Marriott Bonvoy בו יש למעלה מ-180 מיליון חברים. הממותג ימנף את ארגון המכירות העולמי ברמה העולמית של Marriott, כולל צוות המכירות ייעודי ופלטפורמות דיגיטליות חזקות כמו Marriott.com ואפליקציית Marriott Bonvoy לניידים, כדי ליצור הזמנות ישירות. 

״Project MidX Studios יספקו מודל תפעול יעיל, מגע קל, דיגיטלי ראשון, המתמקד בצרכים של צרכן מודע לתקציב, עם נוחות כמו קמעונאות של תשלום וסע וצ'ק-אין עם Marriott Mobile Key. המותג מיועד לאורחים המחפשים מקומות לינה במחירים נוחים וגמישים לשהייה ממושכת, בדרך כלל 20+ לילות או יותר, המבקשים לשלם בסביבות 80$ ללילה, בהתאם לשוק ולביקוש״, מציינים ברשת מריוט. 

עוד מציינים ברשת מריוט כי Project MidX Studios יגיע עם עיצוב חכם, מודרני ופונקציונלי, ויכלול סוויטות מרווחות המציעות שתי קווין יחיד או זוגיות, מטבחים בחדר וארונות בשפע. עוד בפרוייקט: כביסה לאורחים באתר, חדר כושר ומתקנים ידידותיים לחיות מחמד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מריוטmarriott

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: