אא

Emirates משיקה מיזם למחזור של פריטי פלסטיק המשמשים בטיסה

החברה, המחליפה זה מכבר מוצרי פלסטיק בחלופות נייר ועץ, מפעילה גם מתקן מחזור מיוחד, המטפל במיליוני פריטים והופך אותם למוצרים חדשים מוכנים לשימוש חוזר תחת הסיסמה: #BeatPlasticPollution

A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock A380 של אמירייטס. צילום: shutterstock

אמירייטס השיקה יוזמת מחזור חדשה במעגל סגור, שתטפל במיליוני פריטי פלסטיק המשמשים במטוסים ותמחזר אותם למוצרים מחודשים לשימוש חוזר.

מתקן המחזור יטפל במגוון פריטים, כמו: פלסטיק, מגשים, קערות וכלים לחטיפים ותבשילים, ולאחר מכן הם יהפכו מחדש למוצרי שירות מוכנים לשימוש, בין השאר, להגשת מזון לנוסעים.

אמירייטס הציגה לראשונה את הכלים הממוחזרים החדשים לציון יום הסביבה העולמי, היום 5 ביוני, תחת הסיסמה: #BeatPlasticPollution.

חברת התעופה מפחיתה זה מכבר את פסולת הפלסטיק על ידי החלפת למעלה מ-150 מיליון פריטי פלסטיק חד-פעמיים, כגון: קשיות פלסטיק, שקיות קמעונאיות ובוחשנים, לחלופות נייר ועץ.

בנוסף, כל שמיכה במחלקת תיירים ופרמיום מיוצרת מ-28 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים. במהלך שנה אחת יוזמה זו חוסכת 88 מיליון בקבוקי פלסטיק מהטמנה.

כמו כן, אמירייטס משתפת פעולה עם חברת deSter UAE, ספקית של כלי שירות לתעשיית התעופה ומומחית למחזור, לצורך קידום המיזם הירוק של החברה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: