אא

חברת מטוסי מטען חדשה בנתב"ג: ASTRAL Aviation הקנייתית

חברת התעופה ASTRAL Aviation בחרה במסוף ממן לתפעול טיסות המטען שלה מניירובי. מנכ"ל מסוף המטענים של ממן: "זו חותמת המעידה על תהליכי השיפור וההתייעלות שביצענו"

צילום: מסוף מטענים ממן צילום: מסוף מטענים ממן

חברת התעופה למטען אסטרל אוויאיישן (ASTRAL Aviation), שבסיסה בניירובי, בחרה במסוף המטענים של ממן בנתב״ג, לנהל עבורה את הפריקה וההעמסה של מטוסי המטען שתפעיל החברה אל ומאפריקה דרך שדה התעופה הבינלאומי בניירובי (Jomo Kenyatta), זאת לצד מתן כלל שירותי מסוף נוספים כמו אחסון מבוקר טמפרטורה, שחרור מכס ,שירותי תחנת מטען וכו'.

הזכייה במכרז התקבלה לאחר שהנהלת מסוף המטענים נדרשה לעמוד בסדרה של מבדקים בתחום שרשרת הקרור ובעיקר שינוע מוצרי חקלאות ודגים טריים בטווחי טמפרטורות שונים. החברה אף בחרה בשרותיה של קבוצת לאופר להעניק שרותי קרקע למטוסיה בנתב"ג. 

אסטרל אוויאישן, שמאז הקמתה בשנת 2000 זכתה 6 פעמים בתואר "חברת המטען האפריקנית הטובה בעולם", (האחרון מבניהם היה לשנת 2023), תפעיל טיסת מטען שבועית מניירובי לנתב"ג באמצעות מטוס מטען בואינג B757F עם יכולת העמסה של עד 30 טון. 

הרשת הפנים אפריקנית של ASTRAL Aviation כוללת כ-50 יעדים ומשם משנעת החברה את המטען ליעדים במזרח התיכון, אפריקה ואירופה. החברה מפעילה צי של מטוסי F50 (7 טון), DC9F  (15 טון) B727-200F (22 טון), B757F (30 טון) ו- B767-200F (45 טון). כל אלה נועדו לשרת את חזון החברה לאפשר ליצואנים לשנע את מרכולתם ישירות למדינות ברחבי אפריקה, ללא צורך בתעבורה יבשתית משמעותית.  

אתמול (שני) ביצעה החברה את טיסת הבכורה שלה לישראל כשבשעה 15:00 נחת ה- B757F בנתב"ג ובתוכו מטען במשקל 30 טון, מריבתו מורכב מאננסים וחלקו מדגים קפואים ודגי בקאלה טריים. מטוס המטען הבא שיגיע לישראל יהיה B767-200F עם יכולת העמסה של 45 ק"ג.

אורן סנדרוסי, מנכ"ל מסוף המטענים של ממן: ״אני מודה לחברת ASTRAL Aviation על הבעת האמון בנו. מדובר בחותמת המעידה על תהליכי השיפור וההתייעלות שביצענו במסוף בתחום שרשרת הקירור והטסת מטענים חריגים בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר הנהוגים כיום וללא ספק משנים את הסטטוס קוו הקיים בענף".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ממןמטענים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: