אא

קטאר איירווייס מבטלת את המחלקה הראשונה בעלת המוניטין?

אכבר אל באקר, מנכ"ל החברה, אומר: "המחלקה הראשונה כבר לא שווה את זה", כשמחלקת העסקים של קטאר איירווייס כבר מספקת את כל השירותים של מחלקה ראשונה

צילום: Shutterstock צילום: Shutterstock

מנכ"ל קטאר איירווייס, אכבר אל באקר, אמר לנציגי העיתונות לפני האסיפה הכללית השנתית של ארגון התעופה הבינלאומי (IATA) באיסטנבול, שבמטוסי הבואינג 777X החדשים של החברה לא יהיו מושבים במחלקה ראשונה.

אל באקר הצהיר כי ההשקעה אינה מצדיקה את התשואה, למרות המוניטין של המחלקה הראשונה של קטאר איירווייס, וזאת לאור איכות המושבים במחלקת העסקים של החברה, ה-Qsuite.

"המחלקה הראשונה כבר לא שווה את זה. למה כדאי להשקיע בתת מחלקה של מטוס, כשכבר מחלקת העסקים נותנת את כל השירותים שמחלקה ראשונה נותנת? אני לא רואה את ההכרח", הוסיף אל באקר.

האם הודעת המנכ"ל וביטול המחלקה הראשונה במטוסי הבואינג 777X מעידה על ביטול המחלקה הראשונה בכל מטוסי החברה?

המטוסים היחידים של קטאר איירווייס הכוללים כיום מחלקה ראשונה הם 10 מטוסי איירבוס A380 ו-4 מטוסי בואינג 777-300ER. בשלב זה החברה הקטארית מפעילה רק 3 מתוך 10 מטוסי ה-A380 בצי שלה.

בואינג אומנם השהתה את ייצור ה-777X, אך היא צופה שהייצור יתחדש השנה. בואינג שינתה בעבר את תאריך האספקה של ה-777X הראשון לשנת 2025. בעבר אל באקר אמר כי קטאר איירווייס תהיה חברת התעופה הראשונה שתקבל את ה-777X, ואף הפכה ללקוחת ההשקה של דגם המטען של המטוס כבר בינואר 2022.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קטאר איירווייס777x

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: