אא

תתחילו לשנן: קאפאריס

עיירת הנופש קאפאריס, הממוקמת בין הערים פרוטאראס ופאראלימני, לאורך קו החוף של קפריסין, שוקקת כל ימות השנה ולא רק בעונת התיירות בקיץ. חופים מרהיבים, מים צלולים, הופעות, אוכל טוב והרבה שלווה. המדריך המלא לחופשה מנצחת בקאפאריס | בשיתוף Kapparis Taste Avanue

צילום: יחצ צילום: יחצ

קאפאריס ידועה בתור "התכשיט של החוף המזרחי" ותיירים ומקומיים רבים בוחרים בה כיעד האידיאלי לחופשות שלהם. מלבד החופים הצלולים המדהימים, הנוף של עיירת הנופש מתהדר בכנסיות ציוריות, טחנות רוח וארכיטקטורה יפהפייה על רקע הים התיכון. 

מוקד של קולינריה ובידור 

אם תצעדו לאורך שדרת קנדי, תמצאו מבחר רחב של מסעדות וברים רבים עם תפריטים שקולעים לטעמו של כל אחד ואחת. המסעדות מאוד שונות בסגנונן, ותוכלו להתנסות בהן גם במאכלים קפריסאיים מסורתיים וגם במנות ממטבחים מכל רחבי העולם. בחלק מהברים והמסעדות תוכלו ליהנות בערבים גם מהופעות חיות וערבי אמן. 

אז איך תדעו איפה הכי כדאי לכם להעביר את הערב?

חובבי גסטרונומיה חייבים להתחיל את הטיול באתר האינטרנט של KAPPARIS TASTE AVENUE - שהוא המדריך המוביל בתחומו להמלצות קולינריות בעיר. בין אם אתם רק עוברים באזור ובין אם אתם מתכננים חופשה ממושכת, הפלטפורמה הזו כוללת המלצות על מבחר מסעדות ועסקים שיספקו לכם שלל חוויות טעימות. 

לדוגמה, אם חשקה נפשכם במאכלים מכל רחבי העולם, תוכלו לטעום אותם במסעדות כמו Karas Fish Tavern, Madame Butterfly Sushi Bar, Kalifi Beach Bar ו-Pahit Ice Cream Shop. את הארוחה תוכלו לסיים עם כוס יין או משקה חריף ב-Wine & More Boutique. 

כל העסקים שחברים במדריך, מתחייבים לעמוד בסטנדרט השירות והטעם הגבוהים ביותר, תוך שימוש בחומרי גלם מקומיים טריים - הן מהיבשה והן מהים. 

המדריך אינו כולל רק המלצות על מזון, אלא על כל סוגי הפעילויות. כך למשל, אם אתם מחפשים לינה, תוכלו להיכנס לאתר ולראות את ההמלצות על לינה בדירות קפטן קאראס. בנוסף, זה גם המדריך לכל המקומות הסודיים שאסור לכם לפספס במהלך שהותכם בקאפאריס. 

צילום: יח״צצילום: יח״צ

חופים זוכי פרסים ויוקרה 

אם תמיד חלמתם לצאת לחופשה יוקרתית מבלי לוותר על הנוחות, תוכלו ליהנות מכל הפינוקים של חופשת חמישה כוכבים כשאתם צועדים ברגליים יחפות על חופי קאפאריס השלווים. טיילת ייעודית לאורך קו החוף של קאפאריס, תוביל אתכם בין כל החופים של העיירה, שבחלקם יש גם מצילים במהלך חודשי השיא של התיירות. בין אם אתם מעדיפים להשתזף על החוף, לשחות במים הרדודים או לצלול עם הדגים בשוניות אלמוגים עוצרות נשימה - מגוון החופים של קאפאריס מתאימים לכל סוגי המטיילים.

צילום: יחצצילום: יחצ

מים צלולים בכל גווני הטורקיז

באילו חופים הכי כדאי לבקר? חוף האש נמצא במרחק של 300 מטרים בלבד ממרכז קאפאריס, ובו חול רך ומים כחולים וצלולים. חופים אחרים הממוקמים בתוך המפרצים הקטנים שלאורך קו החוף כוללים את חוף מלמה, בו תמצאו אטרקציות ספורט ימי ובר חוף יוצא דופן, חוף טריניטי (המכונה גם אגיה טריאדה), וחוף פזונוספילי השקט והמבודד יותר. 

צילום: יחצצילום: יחצ

יעד אידיאלי לחופשה מרגיעה

בין אם אתם מחפשים יעד מרגיע לסופ"ש או חופשה ארוכה יותר, קאפאריס הוא היעד מספר אחת שלכם. כל סוג של חופשה בעיירת הנופש הקסומה הזאת תשאיר אתכם רגועים ושבעים. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןפספורט 744-קפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: