אא

״גן עדן״ בלימסול: הכירו את אתר הנופש Parklane Resort & Spa המשיק חופשה בהתאמה אישית

Parklane Resort & Spa שבלימסול, קפריסין, הוא אתר נופש וספא יחיד במינו הנמצא במיקום מדהים על חוף הים, על רקע נופים עוצרי נשימה של הים התיכון, ולצד מתקנים ברמה עולמית. כעת, הוא משיק מסלול של חוויות ושירותים בהתאמה אישית, שנקרא "חוויית אירוח Bespoke Collection". בשיתוף מלון Parklane

צילום: יח״צ Parklane Limassol צילום: יח״צ Parklane Limassol

טיפול ה-VIP מתחיל ברגע הירידה מהמטוס, כשתזכו לשירות איסוף משדה התעופה. כשתגיעו לווילה או לסוויטה הפרטית שלכם, תקבל את פניכם חבילת אירוח שכוללת בקבוק שמפנייה צרפתית איכותית, מוצרי טיפוח מבית Bulgari, ומגבות ותיקים ממותגים Nammos Limassol. ברוכים הבאים למסלול החוויות והשירותים בהתאמה אישית, שנקרא "חוויית אירוח Bespoke Collection", של מלון Parklane לימסול.

תוכלו להזמין חופשה מותאמת אישית בטלפון: 35725862000+ 
או באימייל: [email protected] 

תוכלו להתחיל את היום שלכם עם ארוחת בוקר מפנקת המוגשת ישירות לחדרכם, ולאחר מכן להירגע בבריכה פרטית, ביתן חוף, או על מיטת שיזוף מול נוף הים המרגיע.
בתור אורחי המסלול היוקרתי, יש לכם עדיפות בהזמנת מקום במסעדות ובברים של אתר הנופש. הקוקטייל הרשמי של בר LPM ייקח אתכם בטעמו ישירות אל הריביירה הצרפתית, וטעימות היין במרתף Parklane ישמחו את אניני היין ויספקו טעימה אמיתית של קפריסין.

צילום: יחצצילום: יחצ

חבילת האירוח המותאמת אישית כוללת גם את האופציה לבחור את הכרית האידיאלית לשינה שלכם מתפריט הכריות, ליהנות מטיפול מרענן בספא Kalloni עטור הפרסים, ולשחק עם הקטנטנים שלכם בפארק קידס. בנוסף, באטלר ייעודי ישמח להקדיש לכם תשומת לב אישית ולסייע בכל מבוקשכם בין 9 בבוקר ל-11 בלילה.

חשוב לציין שהיות ומדובר בחבילה ייחודית, חוויית האירוח Bespoke Collection זמינה רק לאורחים שמזמינים את אחת מווילות הפארק, סוויטות הלייף סטייל עם הבריכה הפרטית או סוויטת אמפורה או סוויטת יהלום. 

צילום: יחצצילום: יחצ

תוכלו להזמין חופשה מותאמת אישית בטלפון: 35725862000+ 
או באימייל: [email protected] 
אתר: Parklane Resort & Spa

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: קפריסיןלימסולפספורט 744-קפריסין

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: