אא

גראן קנריה רוצה את הישראלים

משרד התיירות של האי השלישי בגודלו בספרד אירח בכירים מתעשיית התיירות בישראל לארוחת ערב ומסיבת קוקטייל במסעדת "אולה" בתל אביב. המטרה: לחזק את מעמדה של ספרד בשוק התיירות הישראלי

צילום: יח״צ צילום: יח״צ

משרד התיירות של גראן קנריה קיים שלשום (ג') ארוחת ערב ומסיבת קוקטייל במסעדת "אולה". בתוך כך, משרד התיירות של ספרד, בשיתוף משרד התיירות של גראן קנריה, ערך אתמול (ד׳) אירוע חגיגי לכבוד יום הטאפס הבינלאומי ב-"בית קנדינוף".

לאירוע הגיע שף עומאר סנטנה, במקור מאנדלוסיה עם שורשים קנריים מצד אביו ואימו האנדלוסית, מתגורר באיים הקנריים ב-34 שנים האחרונות. בשנת 2016 היה מועמד כשף הטוב ביותר בגראן קנריה על ידי איגוד מקומי של טבחים ואופים בתחרות בישול באיים הקנריים. יחד עם שף מסעדת "אולה", אורן אסידו, נבנה תפריט לאירוע שכלל שילוב של מנות טיפוסיות מגראן קנריה ומנות מהמטבח של שף אורן, מהמטבח הדרום ספרדי וצפון אפריקה. 

Gonzalo and Omer. צילום: יחצGonzalo and Omer. צילום: יחצ

Ole. צילום: יחצOle. צילום: יחצ

Puerto de Mogan- Gran Canaria. ShutterstockPuerto de Mogan- Gran Canaria. Shutterstock

ולנטין גונזלס, מנהל שוק ישראל מטעם משרד התיירות של גראן קנריה, בירך את המשתתפים וסיפר על האטרקציות באי, הגסטרונומיה והחוויה לתייר ביעד. כמו כן, נערכו טעימות של קוקטיילים שהורכבו מרום גראן קנרי, Arehucas, טעימת יינות מיקבי Agala, יקב מגראן קנריה.באירוע נערכה הגרלה בה הזוכה קיבל חופשה בגראן קנריה בתאריך שייקבע בהמשך מול הזוכה. כמו כן, המשתתפים קיבלו מזכרות מהאי כמו גבינות ויין.

בתוך כך, משרד התיירות של ספרד, בשיתוף משרד התיירות של גראן קנריה, אירוע חגיגי לכבוד יום הטאפס הבינלאומי ב-"בית קנדינוף". באירוע נכחה שגרירת ספרד בישראל אנה סלומון פרז. מטרת האירועים, לחזק את מעמדה של ספרד בשוק התיירות הישראלי ולהעמיק את היחסים בין הצדדים.

עוד גראן קנריה בפספורטניוז

גראן קנריה כובשת את ליבו של התייר הישראלי

בגראן קנריה חוזרים לשגרה

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: תיירותספרדגראן קנריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: