אא

דרמה: מטוס ועליו נוסעים אמריקאים שהיה בדרכו מדלהי לסן פרנסיסקו נחת ברוסיה עקב תקלה

216 נוסעים ו-16 אנשי צוות שהיו בטיסה נחתו בעיר מגדאן ברוסיה בשל תקלה טכנית ושהו בהוסטל כ-20 שעות. בטיסה היו גם נוסעים אמריקאים, שלא יכלו להשתמש בכרטיסי אשראי בשל הסנקציות על רוסיה. מטוס חליפי הגיע למחרת והוביל היום את הנוסעים והצוות לסן פרנסיסקו

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

חברת התעופה אייר אינדיה פרסמה עדכון על טיסה AI173, שיצאה מנמל התעופה של דלהי לסן פרנסיסקו, אך הוסטה ל-Magadan ברוסיה ביום שלישי עקב בעיה באחד ממנועי המטוס במהלך הטיסה.

הטיסה, שנשאה 216 נוסעים ו-16 אנשי צוות, הוסטה, כאמור לנמל התעופה Magadan (GDX), שם נחתה בשלום.

חברת אייר אינדיה פרסמה עדכונים על כל ההתפתחויות בהם היא מציינת כי המטוס עבר בדיקות חובה, וחברת התעופה הבטיחה לנוסעים תמיכה מקיפה בשטח.

אייר אינדיה ארגנה מקומות לינה חלופיים לנוסעים ולאנשי צוות באכסניה מקומית במגדאן, וחברת התעופה הודיעה על הגעה מטוס חליפי ממומביי למחרת בשעה 13:00 בצהריים, שיסיע את הנוסעים ואנשי הצוות לסן פרנסיסקו. המטוס החליפי נשא גם אספקה חיונית, כולל מזון, לנוחות הנוסעים. ארצות הברית ערכה מעקב צמוד על התקרית והשלכותיה. סגן דובר מחלקת המדינה, Vedant Patel, הצהיר כי הם מודעים לנחיתת החירום ועוקבים אחר ההתפתחות, במיוחד  אחר כ-50 אזרחי ארה"ב בטיסה.

לבסוף (היום) המטוס החליפי אכן הגיע וכל הנוסעים ואנשי הצוות טסו לסן פרנסיסקו, וציינו בסיפוק את הטיפול ומהיר והיעיל של אייר אינדיה תוך מתן עדיפות לבטיחות ורווחת הנוסעים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אינדיה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: