אא

לקסוס השיקה את LBX: קרוסאובר היברידי קומפקטי ופורץ דרך

הקרוסאובר האורבני והקומפקטי הזה מיועד לקרב את לקסוס לקהלים חדשים וצעירים יותר, שמחפשים קרוסאובר קטן לנסיעה עירונית. מדור הרכב החדש של פפורטניוז

לקסוס LBX. צילום: לקסוס העולמית לקסוס LBX. צילום: לקסוס העולמית

לקסוס משיקה את לקסוס LBX - קרוסאובר היברידי אורבני וקומפקטי. מדובר בדגם דגל משמעותי לחברה, והוא גם הראשון שנבנה על בסיס הפלטפורמה GA-B המעוצבת. הוא מציג מראה מעודכן, שמיועד לקרב את לקסוס לקהלים חדשים וצעירים יותר, שמחפשים קרוסאובר קטן לנסיעה עירונית. 

לקסוס LBX. צילום: לקסוסלקסוס LBX. צילום: לקסוס

ה-LBX ההיברידי מגיע עם מנוע בנזין אטמוספרי בנפח 1.5 ליטר, הספק של 136 כוחות סוס, וסוללה חדשה וחזקה שנועדה לשפר את יכולות הנהיגה של הרכב. בנוסף, יש לו לוח מחוונים דיגיטלי בגודל 12.3 אינץ', מערכת מולטימדיה עם מסך מגע בגודל 9.8 אינץ', והתממשקות עם אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו. 

החדשות החמות של עולם הרכב עכשיו ב-Passportnews

לקסוס LBX. צילום: לקסוסלקסוס LBX. צילום: לקסוס

עיצוב ה-LBX אלגנטי ומתבסס על קווים נקיים. בפנים תמצאו מושבים מעור סינטטי, ושימוש נרחב בחומרים ממוחזרים בכל אזור תא הנוסעים. הוא מגיע עם כ-50 אפשרויות שונות של התאמת צבעי הפנים והחוץ של הרכב.  

לקסוס LBX. צילום: לקסוסלקסוס LBX. צילום: לקסוס

מנכ"ל לקסוס ישראל, דרור גורלניק, אומר: "אנו בלקסוס, שכיום הוא אחד המותגים המובילים בשוק הפרימיום בישראל, מצפים שה-LBX האטרקטיבית תצרף לקהל הלקוחות הנאמנים שלנו לקוחות חדשים, בעיקר צעירים שלא היו עד כה בשוק הפרימיום. ה-LBX יאפשר לקהלים אלה לחוות נהיגה ברכב יוקרה מעוצב ובעל ביצועים מרשימים ונוכחות מובחנת. אנחנו גם נציע מסלולי ליסינג ומימון אטרקטיביים כדי להנגיש את הלקסוס החדשה לקהל רחב יותר, שיוכל מעתה ליהנות לא רק מרכב יוקרתי ומתקדם באיכות הגבוהה ביותר, אלא גם מרמת השירות הטובה ביותר בענף הרכב שכה מאפיינת אותנו״. 

החדשות החמות של עולם הרכב עכשיו ב-Passportnews

לקסוס LBX. צילום: לקסוסלקסוס LBX. צילום: לקסוס

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: