אא

IndiGo ההודית מעוניינת לרכוש מטוסים רחבי גוף - איירבוס ובואינג מתמודדות

חברת הלואו-קוסט, המפעילה רק מטוסים חד מעבריים, שוקלת הרחבת פעילות ובוחנת את ה-A330neo של איירבוס ואת הבואינג 787 דרימליינר

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

IndiGo שוקלת הזמנת מטוסים דו-מעבריים לצורך הרחבת פעילותה, ואיירבוס ובואינג מציעות לחברת הלואו-קוסט ההודית את המטוסים רחבי הגוף שלהן, ה-A330neo וה-787 דרימליינר.

IndiGo מצידה בחנה את ה-Airbus A330neo ואת מטוס הבואינג 787 דרימליינר, והחליטה כי שני הדגמים מתאימים ביותר עבור פעילותה העתידית של החברה, עפ"י התקשורת ההודית.

"בואינג רודפת אחרי העסקה הזו באגרסיביות רבה והיא מאוד מעוניינת להשיג את ההזמנה הזו, מכיוון שלחברת התעופה הגדולה בהודו אין עדיין כל מטוס שלה", מדווח היומון העסקי ההודי, LIVEMINT. IndiGo מפעילה רק מטוסי סילון חד מעבריים של איירבוס, וכיום חוכרת שלושה מטוסי בואינג 777-300ER של טורקיש איירליינס.

IndiGo מעוניינת להזמין עד 500 מטוסים מאיירבוס, בעיקר מטוסי משפחת A320neo, עפ"י פרסומים בתקשורת לאחרונה.

כיום IndiGo מפעילה 272 מטוסים ממשפחת איירבוס A320, החל מה-A320 ועד ל-A321neo. לחברה גם 39 מטוסי ATR72-600 .

מלבד מטוסי ה-777 החכורים מטורקיש איירליינס, IndiGo לא הפעילה עד עתה אף מטוס רחב גוף בעצמה. אם חברת התעופה תבחר ב-A330neo או ב-787, היא תיכנס לתחרות עם חברות תעופה הודיות אחרות, אייר אינדיה וויסטרה, כשהאחרונה אמורה להתמזג עם קבוצת אייר אינדיה.

ראוי לציין כי שוק התעופה ההודי הרווחי והצומח במהירות מהווה מוקד משיכה אטרקטיבי גם לחברות תעופה אחרות, כולל שלוש החברות הגדולות של המזרח התיכון: אמירייטס, איתיחאד איירווייס וקטאר איירווייס.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: IndiGo787 דרימליינרA330neoA320

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: