אא

WTE MIAMI 2023: גם סוכנות התיירות של מרכז אמריקה (CATA) תשתתף בתערוכת הנסיעות העולמית

13-15 ביוני: תערוכת התיירות העולמית WTE - WORLD TRAVEL EXPO במיאמי תארח אלפי משתתפים מרחבי העולם. אמריקן איירליינס תהיה נותנת החסות הראשית וקבוצת התקשורת הישראלית, 'פספורט', ה'מדיה פרטנר' של התערוכה

צילום: CATA צילום: CATA

סוכנות התיירות של מרכז אמריקה (CATA) נערכת להשתתפות בתערוכת הנסיעות העולמית (WTE), שתתקיים בשבוע הקרוב במיאמי, ארצות הברית, במרכז הכנסים של נמל התעופה של מיאמי בין ה-13 ל-15 ביוני.

היריד הבינלאומי יהווה פלטפורמה ייחודית להקמת בריתות תיירות מסחריות ביבשת אמריקה. לצורך כך היא תרכז את היעדים העיקריים, הארגונים, אנשי התעשייה וחברות התיירות, בדגש מיוחד על אמריקה הלטינית, אירופה ואסיה.

CATA, יחד עם מדינות מרכז אמריקה, יציגו את מוקדי התיירות העיקריים שלהם לשוקי התיירות הבינלאומיים תוך מתן מידע מקיף על אמצעי הכניסה ועל החיבורים למגוון היעדים.

על פי נתונים שסיפקה תשלובת התיירות של מרכז אמריקה (SITCA), מדינות מרכז אמריקה והרפובליקה הדומיניקנית אירחו בשנת 2022 סך של 21.2 מיליון מבקרים.

הנתונים מייצגים עלייה של 89.3% במספר המבקרים הכולל, כאשר ארצות הברית היא המקור העיקרי של הנוסעים לאזור עם 53.4% מסך כל המבקרים.

בשנת 2023 צפויה התאוששות תיירותית חזקה הרבה יותר, שתאפשר רמות דומות לאלו של טרום המגפה. CATA ממשיכה להגביר את מאמציה לקדם שיווק משמעותי לצפון אמריקה, כמו גם לשווקים בינלאומיים אחרים, ומשתתפת כשותפת פלטינום של היריד.

בין שאר השותפים ונותני החסות ליריד התיירות הבינלאומי, חברת התעופה הגדולה בעולם, אמריקן איירליינס תהיה נותנת החסות הראשית, וקבוצת התקשורת הישראלית, 'פספורט', תהיה ה'מדיה פרטנר' של התערוכה.

תערוכת ה-WTE מיאמי ממומנת על ידי מחלקת התעופה של מחוז מיאמי-דייד, מפעילת נמל התעופה הבינלאומי של מיאמי, בשיתוף תאגיד הסחר הבינלאומי של מיאמי-דייד, מרכז הסחר העולמי של העיר ומחלקת המסחר של ארצות הברית.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: מיאמי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: