אא

American Airlines: חוויית טיסה משופרת בקיץ הקרוב

אמריקן איירליינס משדרגת את היצע ההטבות לנוסעים, וביניהן ארוחות וחטיפים חדשים, חיבור WIFI במטוס ואפשרות לצפייה בסרטים

אמריקן איירליינס. צילום: 123rf אמריקן איירליינס. צילום: 123rf

אמריקן איירליינס (American Airlines) משדרגת את היצע ההטבות לנוסעים, וביניהן ארוחות וחטיפים חדשים, חיבור WIFI במטוס ואפשרות לצפייה בסרטים. 

"הלקוחות שלנו הם ההשראה עבור כל מה שאנחנו עושים, ואמריקן איירליינס מחויבת לספק עבורם בעקביות חוויה ברמה עולמית", אמר קים סיסק, סגן נשיא חווית לקוח בחברה. 

ארוחות מפנקות על הסיפון

הנוסעים בטיסות ארוכות טווח יכולים לבחור מנה ראשונה חדשה - נודלס עם "בשר" צמחי. המנה כוללת אטריות יאקיסובה, ירקות מוקפצים וקציצה מן הצומח - שמרכיבים יחד ארוחה מזינה וטעימה.

לקוחות הטסים במחלקת הפרימיום לאירופה מנמל התעופה הבינלאומי O'Hare בשיקגו יכולים ליהנות בקיץ הזה ממנות של Avli on the Park, מסעדה יוונית זוכת כוכב מישלן שבסיסה בשיקגו. 

עוד בקיץ הקרוב הנוסעים יוכלו לרכוש במטוס צלחת גבינות (שארקוטרי) או "ארוחת בוקר בשקית". צלחת השארקוטרי כוללת גבינות, ענבים ושוקולד, בעוד ארוחת הבוקר כוללת שילוב בריא וטעים של יוגורט, גרנולה וחטיף תאנים. הפריטים החדשים זמינים לרכישה בטיסות למרחקים של 2,000 ק"מ או יותר, שממריאות בין 5 בבוקר ל-9 בערב. 

מנת השרקוטרי. צילום: אמריקן איירליינסמנת השרקוטרי. צילום: אמריקן איירליינס

WIFI חינמי על המטוס

אמריקן איירליינס מעניקה לנוסעיה חיבור WIFI חינמי ומהיר בכל טיסות הפנים שלה בארה"ב. הטסים יכולים להוריד את אפליקציית American Airlines לפני שהם טסים, להתחבר לאינטרנט ולצפות בתכני וידאו. בנוסף, האפליקציה מאפשרת ללקוחות לקבל מידע על הטיסה, ליצור קשר בצ'אט עם נציג, לעקוב אחר המזוודות ולמצוא את השער הנכון בטיסות קונקשן. 

קולנוע בשמיים

הנוסעים יכולים לצפות באופן בלעדי בתכני Apple TV+ במטוס, כולל תכנים ייחודיים לכבוד חודש הגאווה וקטגוריה שלמה של סרטים שעוסקים בקהילה האפרו-אמריקאית. בנוסף, מנויים חדשים יזכו לקבל חודשיים בחינם כדי להמשיך ולצפות בתכנים המקוריים של Apple TV שגילו בטיסה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמריקן איירליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: