אא

דן אכדיה מציע סוף שבוע של בריאות ומוסיקה על חוף הרצליה

המלון מציע פסטיבל ריטריט בשיתוף מנטרה עם תרגולי יוגה, אקרו יוגה, מדיטציה ופילאטיס עם מיטב המדריכים בארץ, סדנאות, ארוחות מפנקות ומופע שקיעה של להקת פול טראנק

דן אכדיה לילה. צילום: אורי אקרמן דן אכדיה לילה. צילום: אורי אקרמן

לאור ההצלחה הגדולה של פסטיבל הריטריט בדן קיסריה בשנה שעברה, דן אכדיה מציע פסטיבל ריטריט בשיתוף מנטרה עם תרגולי יוגה, אקרו יוגה, מדיטציה ופילאטיס עם מיטב המדריכים בארץ, סדנאות, ארוחות מפנקות ומופע שקיעה של להקת פול טראנק, בין התאריכים: 29/6/23-1/7/23.

יום חמישי ה-29/6 ייפתח בקבלת פנים חגיגית לאורחי הפסטיבל, כולל נשנושים ומוסיקה. לאחר מכן כל האורחים יוזמנו לסדנאות יוגה האשגטנגה ויוניאסה, תרגול פילאטיס ולאחר מכן פעילות אקסטטיק דאנס אוזניות בשקיעה. בערב האורחים ייהנו מהרצאה מרתקת של חן רפסון הראל: "מייצרים מציאות חדשה".

 ביום שישי ה-30/6 בבוקר אורחי דן אכדיה יוזמנו לסדנאות מיינדפולנס ויין יוגה ותרגול נשימות, יוגה ויניאסה, פילאטיס, אימון פוצ'יוולי/כדורעף בחוף, חתירת סאפ ויוגה סאפ, ריקודי חישוק דשא.

בצהריים לאורחים יוצעו סדנת נשימות מעגליות בשיטת Wim Hof לצד פעילות סאונד הילינג. לאחר מכן, כל האורחים יוזמנו להופעה חיה של להקת פול טראנק, שתימשך עד לשקיעה.

 ביום שבת ה-1/7 בבוקר אורח דן אכדיה יוזמנו לתרגול יוגה מתיחות, אימון HIT פונקציונאלי, מאסטר קלאס בר, חתירת סאפ ויוגה סאפ.

מחיר החבילה לחברי מועדון e-dan: לזוג לשני לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר – 3965 שקלים, כולל כל התוכן המוצע במסגרת החבילה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דן אכדיההרצליה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: