אא

אייר אירופה מובילה עסקים למדריד

חברת התעופה הוציאה מתאמות נסיעות של חברות מובילות במשק לסיור לימודי מקיף במדריד בשיתוף לשכת התיירות של ספרד ומרכז הכנסים של מדריד

צילום קבוצתי - עצמי צילום קבוצתי - עצמי

חברת התעופה הספרדית אייר אירופה, המיוצגת בישראל על ידי טל תעופה, קיימה בשבוע האחרון סיור לימודי עבור מתאמות נסיעות למספר חברות מהמובילות במשק. קבוצת המתאמות זכתה ליהנות ממחלקת העסקים החדישה, הכוללת מושבים ההופכים למיטה שטוחה, במטוסי הדרימליינר המתקדמים של אייר אירופה, ולהכיר מקרוב את טרקלין העסקים המודרני Cibeles הממוקם בטרמינל 1 של נמל התעופה באראחס ובמדריד, וכולל מזנון אוכל עשיר, סוגים שונים של יין מקומי, מקלחות, וכורסאות ישיבה מפנקות.

צילום: Shutterstockצילום: Shutterstock

הסיור התקיים בשיתוף עם לשכת התיירות של ספרד - Turespana, ו-MCB (Madrid convention bureau), אשר אמונים על פיתוח התיירות לספרד בכלל וקידום מדריד בפרט כיעד אולטימטיבי לפעילות עסקית עבור חברות מכל העולם. ביחד עם חברת התעופה הספרדית הן דאגו לאירוח כיד המלך עבור הקבוצה מישראל. 

הסיור כלל, בין השאר, ביקור בכמה מבתי המלון המפוארים בעיר, סיור לעיר העתיקה אלקלה, הופעת פלמנגו אותנטית וביקור בכמה מן המסעדות המשובחות שיש לעיר מדריד להציע. כל זאת במטרה לקדם את התנועה העסקית בטיסות של אייר אירופה והצגתה של מדריד כיעד עסקי אולטימטיבי עבור חברות בינלאומיות.

כידוע, אייר אירופה מפעילה בקו בין תל אביב למדריד מטוס דרימליינר 787 על בסיס  יומי (מלבד יום שבת), ומציעה מגוון של טיסות המשך למגוון יעדים נרחב בכל רחבי דרום אמריקה, ספרד ואירופה.

טסים למדריד  בקרוב? 

 מסביב לשעון במדריד: כל הסיבות מדוע כדאי לכם לבקר בבירת ספרד

 

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אירופהמדרידטל תעופה787 דרימליינר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: