אא

AEGEAN: גידול משמעותי במספר הנוסעים לעומת 2019 – 12% בנמל אתונה ו-30% בנמל סלוניקי

חברת התעופה היוונית הטיסה יותר מ-5 מיליון נוסעים בחמשת החודשים הראשונים של השנה, גידול של 50% לעומת אשתקד, וממשיכה להרחיב את פעילותה ולהשיק קווים חדשים

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

AEGEAN הטיסה יותר מ-5 מיליון נוסעים במהלך התקופה מינואר עד מאי 2023, ורשמה עלייה של 50% בתנועת הנוסעים בהשוואה לתקופה המקבילה של 2022.

תנועת הנוסעים הבינלאומית של AEGEAN אל ומנמל התעופה הבינלאומי של אתונה גדלה ב-65% בהשוואה ל-2022 וב-12% בהשוואה לשנת 2019. באותה תקופה, תנועת הנוסעים הבינלאומית בנמל התעופה של סלוניקי גדלה במיוחד - 72% בהשוואה לשנה הקודמת ו-30% בהשוואה ל-2019.

עלייה משמעותית זו של אג'יאן נבעה מההרחבה הכוללת של הפעילות עם קווים חדשים לחו"ל, שכן השנה היא פועלת ברשת היעדים הבינלאומית הגדולה בתולדותיה, והן עלייה בתדירות הטיסות בקווים קיימים, כמו: איטליה, ספרד, גרמניה, סקנדינביה, ישראל, מצרים וסעודיה.

יצוין כי עם תחילת עונת הקיץ הושקו טיסות ישירות מאתונה אל: בריסטול, ברמינגהם, ריגה וליל, כמו גם טיסות ישירות מסלוניקי לברצלונה ולקלן, וכן טיסות ישירות מחאניה, יואנינה, מיקונוס, רודוס וקלמטה לתל אביב.

בימים הקרובים צפויה החברה להשיק 9 קווים חדשים אל ומאתונה (לובליאנה, דמאם - סעודיה, ניוקאסל, סביליה, אולביה, כוויית, פיזה, פלמה דה מיורקה וספליט), 3 קווים חדשים אל ומסלוניקי (ונציה, ירוואן, טביליסי), ובמקביל, 5 קווים אל ומהרקליון (וינה, מרסיי, לרנקה, טירנה ובלגרד) והקו בין רודוס לבלגרד חוזרים ללוח הזמנים.

אג'יאן תציע השנה בסך הכל 18 מיליון מושבים, מתוכם 11 מיליון מושבים בינלאומיים, 2 מיליון יותר משנת 2022, ו-800 אלף יותר משנת 2019. חברת התעופה תטוס ל-165 יעדים ב-46 מדינות, עם צי של 76 מטוסים, כולל איירבוס A320 ו-A321neo החדשים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אג'יאן איירלייינסאתונהסלוניקי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: