אא

לעודד את התיירות הנכנסת: האירוע של לשכת התיירות של אזרבייג'ן

לשכת התיירות של אזרבייג'ן ATB וחברת התעופה האזרבייג׳נית Azerbaijan Airlines קיימו אירוע במהלכו הוזמנו סוכני נסיעות, מפעילי תיירות, וסוכני נסיעות מקוונות. הארוע שימש פלטפורמה לטיפוח שיתופי פעולה אסטרטגיים ולחיזוק הקשרים בין אזרבייג'ן וישראל במגזר התיירות

לשכת התיירות של אזרבייג'ן. צילום: יח״צ, באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ן לשכת התיירות של אזרבייג'ן. צילום: יח״צ, באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ן

לשכת התיירות של אזרבייג'ן ATB וחברת התעופה האזרבייג׳נית Azerbaijan Airlines אירחו אמש (ראשון) את אירוע הנטוורקינג Experience Azerbaijan בתל-אביב, במטרה להגביר את המודעות לאזרבייג'ן כיעד תיירותי בקרב שחקנים מרכזיים בתעשיית הנסיעות בישראל, לרבות מפעילי תיירות בולטים, סוכני נסיעות, וסוכנויות נסיעות מקוונות (OTA).

הארוע שימש פלטפורמה לטיפוח שיתופי פעולה אסטרטגיים ולחיזוק הקשרים בין אזרבייג'ן וישראל במגזר התיירות. למשתתפים הייתה הזדמנות להיפגש עם נציגי תיירות מרכזיים מאזרבייג'ן, ובהם ATB, Azerbaijan Airlines כמו גם חברים בהתאחדות המלונות של אזרבייג'ן (AHA) ואיגוד סוכנויות הנסיעות של אזרבייג'ן (ATAA). 

צילום: ויקטור זיסלין, באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ןצילום: ויקטור זיסלין, באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ן

בערב גם הוצגה תערוכת צילומים מהפנטת שכותרתה "אזרבייג'ן מבעד לעדשות של צלמים ישראלים". התערוכה, ביוזמתו של הצלם הישראלי ויקטור זיסלין, הציגה תמונות שובות לב הלוכדות את היופי והקסם של אזרבייג'ן מנקודת המבט הייחודית של צלמים ישראלים. 

בין המברכים שגרירה החדש של אזרבייג'ן בישראל, מר מוכתאר ממדוב, יו"ר לשכת התיירות הממלכתית של אזרבייג'ן, מר פואד נאג'ייב, משנה למנכ"ל ATB מר בהרוז אסגרוב ומנהל המכירות והשותפויות של AZAL מר צ'ינגיז מורסאלוב: "אנו ממשיכים בטיפוח הקשרים העסקיים החזקים המסמלים את הידידות ההולכת ומעמיקה בין שתי האומות שלנו. המחויבות הבלתי מעורערת שלנו טמונה בחיזוקה של התיירות ובחינת עוד אפשרויות לשיתוף פעולה. המטרה שלנו היא להגביר חילופי התיירות והתרבות, ולקדם  את הפוטנציאל התיירותי של אזרבייג'ן ושל ישראל", אמר פואד נגייב, יו"ר סוכנות התיירות הממלכתית של התיירות. הרפובליקה של אזרבייג'ן.

בשנת 2019, אירחה בחום 47,003 מבקרים מישראל 

בשנת 2019, אזרבייג'ן קיבלה בחום 47,003 מבקרים מישראל, והמגמה החיובית נמשכת עם 8,611 כניסות מרשימות שנרשמו מינואר עד מאי 2023, תנועה כמעט זהה בהשוואה לתקופה המקבילה בשנת 2019. נתונים אלו משקפים את העניין והמשיכה הגוברת של אזרבייג'ן בקרב מטיילים ישראלים.מאמציה של  לשכת התיירות -ATB התמקדו בין השאר בפיתוח הפוטנציאל התיירותי של המורשת היהודית ההיסטורית, כולל טיולי הליכה  בעקבות מורשת יהודית בבאקו ובכפר האדום היהודי בחלקה הצפוני של המדינה.

צילום: ויקטור זיסלין, באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ןצילום: ויקטור זיסלין, באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ן

עם פתיחת עונת הקיץ, אזרבייג'ן מציגה מגוון רחב של אטרקציות ופעילויות הנותנות מענה להעדפות טיולים שונות, ובכללן  אתרי הבריאות המפורסמים בנפתלאן, גלאלטי ולנקאראן . הנופים ופעילויות ה- outdoors המגוונות של אזרבייג'ן מספקות אטרקציות רבות לחובבי הרפתקאות. ההרים ואתרי הסקי המרהיבים של המדינה פונים לאלה המחפשים הרפתקאות וחופשות בטבע, בעוד שמרכזי הכנסים שלה מהווים יעד אידיאלי לאירועים עסקיים ולכנסים.

צילום: ויקטור זיסלין, באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ןצילום: ויקטור זיסלין, באדיבות לשכת התיירות של אזרבייג'ן

כיום, אזרבייג'ן הינה יעד טיולים מבוקש ביותר עבור מטיילים ישראלים. תרם לכך, הגידול במספר הטיסות הישירות הנוחות, הליכי קבלת  ויזה קלים בהגעה והמוניטין שצברה כמרכז תרבות ועסקים דינמי. טיסה לבאקו כ-2.5 שעות, ומספקת לנוסעים קישוריות חלקה. אזרבייג'ן איירליינס (AZAL) מפעילה טיסות ישירות בין באקו לתל אביב בכל יום שלישי, חמישי וראשון. שיתוף הפעולה בין לשכת התיירות של אזרבייג'ן לאזרבייג'ן איירליינס מדגיש את המחויבות לקידום הפוטנציאל התיירותי של אזרבייג'ן .

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אזרבייג'ן

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: