אא

מלון שישי לרשת מלונות JACOB: מלון ג'ייקוב אילת 

מלון ג'ייקוב אילת המלון השישי של רשת Jacob בעל 157 חדרים, ממוקם באזור המלונות החדש בכניסה לעיר אילת, ליד קניון אייס-מול ובמרחק הליכה קצר ממרכזי הבילוי, הטיילת והמסעדות בעיר

157 חדרים על פני 5 קומות. צילום:סימפלקס 360 157 חדרים על פני 5 קומות. צילום:סימפלקס 360

רשת מלונות JACOB מתחדשת במלון ראשון בעיר אילת ופותחת את "ג'ייקוב אילת", לאחר שעבר שיפוץ נרחב ויסודי. המלון מצטרף לחמשת המלונות הנוספים של רשת ג'ייקוב – בת שבע בירושלים, שינקין בתל אביב, ג'ייקוב טבריה, ריזורט סי לייף נהריה וריזורט חדרה. 

שיפוץ מאסיבי

מלון ג'ייקוב אילת ממוקם באזור המלונות החדש בכניסה לעיר אילת, ליד קניון אייס-מול ובמרחק הליכה קצר ממרכזי הבילוי, הטיילת והמסעדות בעיר. המלון כאמור עבר שיפוץ נרחב ובו חודשו כל התשתיות והשטחים הציבוריים, שעוצבו מחדש עם צמחייה טבעית ומקומות ישיבה. לובי המלון כולל בר אוכל ושתייה הפועל במשך כל היום ונוף פנורמי לבריכה. גם בריכות השחייה שופצו ורוצפו מחדש, בהן בריכת שחייה גדולה עם מיטות שיזוף ונוח לכלל האורחים ובריכת רחצה לפעוטות. בנוסף, במתחם הוקם בר בריכה מפנק שכולל תפריט לכל המשפחה עם מגוון רחב של מנות עיקריות, שתייה, גלידות ובר קוקטיילים ואלכוהול איכותי למי שמעוניין להעביר ערב רגוע במתחם המלון. 

157 חדרים על פני 5 קומות

המלון כולל 157 חדרים (חלקם עם מרפסת) על פני 5 קומות, עם מסכי טלוויזיה חכמים, חדר רחצה פרטי עם מוצרי טיפוח, מיני בר, כספת ועוד. מרשת מלונות גייקובס נמסר עוד כי,  חדר האוכל של המלון שופץ ורוהט כולו בעיצוב חדשני וכולל ארוחות עשירות ומגוונות וגם מנות מפנקות ללא גלוטן. 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות JACOB

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: