אא

נוסעים לחו"ל? זה הזמן לעבור לשירותי eSIM

לפני שאתם מזמינים כרטיסים ומחתימים דרכון – בואו להכיר את הפתרון החדשני שרבים מאיתנו התעלמו ממנו במשך שנים - ה-eSIM, הגרסה הדיגיטלית של כרטיס ה-SIM שאתם מכירים שכבר התחילה להתפשט ברחבי העולם ובארץ כאש בשדה קוצים ויש לכך המון סיבות טובות. למה כדאי וכמה זה יעלה לנו?  // תוכן פרסומי

צילום: freepik צילום: freepik

טכנולוגיית ה-eSIM היא ברכה לאוהבי חופשות וטיול, ובקרוב כולנו נשתמש בזה סים לחו"ל -  כי כרטיס ה-SIM הפיזי לא יהיה זמין או רלוונטי בעתיד הלא כל כך רחוק. למה אנחנו אומרים את זה? בשנה שעברה (2022) אפל ביטלה את מגש כרטיסי ה-SIM מהאייפון 14 כדי שיהיה יותר מקום. איפה שאפל מתחילים מהפכה – שאר היצרנים יתחילו לעקוב אחריהם, כך שבסופו של דבר, זה עניין של זמן שגם סמסונג, גוגל ושאר החברות יבטלו את הסים הפיזי וכך כולנו נוכל ליהנות מעולם גמיש, גלובלי ונוח יותר.

על היתרונות של הסים הווירטואלי 

איך שאתם הולכים לרדת מהמטוס – אתם לא צריכים לחפש חנות טלפונים ביעד שלכם, אתם לא צריכים להתעסק עם החלפת סים לחו"ל. למעשה, מהרגע שתדליקו את הטלפון אתם כבר תוכלו לבצע שיחות למשפחה ולחברים, לעלות סטורי מהמקום החדש ולהיות זמינים ולהתעדכן בחדשות. ככה בדיוק עובד eSIM  - פשוט, חכם ומהיר יותר. הכול מתבצע כבר בכמה קליקים פשוטים ובסריקת קוד QR אישי. 

בנוסף, לטכנולוגיה הזו יש יתרונות אבטחה: אם הטלפון שלכם נגנב, אף אחד לא יכול להסיר eSIM כדי לגנוב את מספר הטלפון שלכם ולגנוב מכם פרטים כפי שאפשר לעשות עם כרטיס SIM פיזי, והכי חשוב, חווית השימוש עם eSIM לחו"ל השתפרה פלאים. אם פעם מחירי חבילות איסים היו יקרות יותר מהממוצע, היום תוכלו למצוא חבילת גלישה לחו"ל במחירים שזולים יותר מהספקיות הגדולות בארץ ואף מחברות מקומיות רבות בעולם – אנחנו נגיע למחירים בהמשך. סים וירטואלי גם מאפשר לכם לשמור על המספר הישראלי שלכם בכל מדינה. 

אנחנו לא מכירים חסרונות מלבד העובדה שבגלל שמדובר בטכנולוגיה חדשה – אפשרות ה-eSIM זמינה רק בסמארטפונים מהדור החדש. בעתיד, זה יהיה זמין אצל כולם, אבל עד אז, בדקו לפני שהמכשיר שלכם אכן נתמך. 

מה לגבי מחירים? 

נכון לעכשיו, חברות התקשורת הגדולות גובות מחירים יחסית יקרים על חבילת גלישה לחו"ל - עומדים על ממוצע של 199 ₪ ל-4 ג'יגה. אם אתם מחפשים חברה שמספקת גם פתרונות eSIM – בעבר היה צריך לחפש בחו"ל, היום יש חברה ישראלית חדשה יחסית שכבר הצליחה להגיע לכותרות בתוכניות חיסכון – חברת WIFLY. הם מתחייבים לחיסכון כספי והם גם מציעים את החבילות הכי זולות בישראל שמתחילות מ-29 ₪ בלי אותיות קטנות עם מגוון חבילות שזמינות גם לקבוצות שטסים יחד כמו משפחות וחברים. 

שורה תחתונה

נסיעה לחו"ל מעולם לא נראתה פשוטה יותר – תמו הימים בהם צריך לפחד שנאבד את הסים בחו"ל או לחפש אחר סיכות כדי להוציא מגש של סים. פשוט טסים, סורקים ומתחילים לגלוש מהרגע הראשון. 

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: