אא

"ישראל עומדת לצדו של העם האוקראיני": משרד החוץ למען לנפגעי פיצוץ הסכר בחרסון

משרד החוץ, באמצעות מש״ב, ושגרירות ישראל באוקראינה תרמו מאות אלפי ליטרים של מים ולמעלה מ-10 טון של מזון לנפגעי פיצוץ הסכר שבאזור חרסון. ״ישראל תמשיך לעזור לאוקראינה ולאזרחיה, אנו רואים בכך ערך מוסרי עליון״, אמר שר החוץ אלי כהן

״ישראל עומדת לצדו של העם האוקראיני״. צילום: שגרירות ישראל באוקראינה ״ישראל עומדת לצדו של העם האוקראיני״. צילום: שגרירות ישראל באוקראינה

בהנחיית שר החוץ אלי כהן, משרד החוץ, באמצעות מש״ב, ושגרירות ישראל באוקראינה תרמו מאות אלפי ליטרים של מים ולמעלה מ-10 טון של מזון לנפגעי פיצוץ הסכר נובה קחובקה שבאזור חרסון. האספקה תועבר היום באמצעות מתנדבים לתושבי האזור.

שר החוץ אלי כהן אמר: ״מדינת ישראל עומדת לצדו של העם האוקראיני. במיוחד בשעה קשה זו,  אנו נחלצים על מנת להגיש סיוע הומניטרי מיידי לטובת האזרחים שנפגעו בשל קריסת הסכר. אני מודה לשגרירות ישראל באוקראינה ולמש״ב, סוכנות הסיוע הבינ״ל של מדינת ישראל במשרד החוץ, על התגייסותם למשימה החשובה. ישראל תמשיך לעזור לאוקראינה ולאזרחיה, אנו רואים בכך ערך מוסרי עליון״.

בעקבות הפגיעה בסכר נובה קחובקה שבאזור חרסון, שהובילה להצפות ענק ולפינוי של מאות אלפי תושבים, שר החוץ אלי כהן הנחה לספק סיוע הומניטרי לנזקקים באזור. המזון ומי השתייה יחולקו על ידי ארגוני מתנדבים שעובדים עם שגרירות ישראל בקייב, כשהסיוע ההומניטרי נרכש באוקראינה עצמה בין היתר במטרה לקצר את זמני הגעת הציוד לנזקקים ולסייע לכלכלת אוקראינה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אוקראינהמשרד החוץ

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: