אא

ישרוטל תרוויח כ-800 אלף דולר לשנה תמורת שירותי ייעוץ למלון בפלורידה

משפחת לואיס, בעלת השליטה בישרוטל, תשלם לחברה את סכום הייעוץ, בתוספת מענק שנתי עבור ההכנסות. מה הם שאר תנאי ההסכם, ומה הדין במקרה של מכירת המלון?

מלון כרמים של ישרוטל. צילום: Shutterstock מלון כרמים של ישרוטל. צילום: Shutterstock

משפחת לואיס, בעלת השליטה ברשת ישרוטל, תשלם לרשת כ-800 אלף דולר לשנה (בתוספת מע"מ) על שירותי ייעוץ וליווי שהרשת מעניקה למלון Eau Beach Resort בו מחזיקה המשפחה בפאלם ביץ', פלורידה. משנת 2019 המלון מקבל שירותי ייעוץ וליווי בתחומים מגוונים, וביניהם משאבי האנוש, סחר ורכש.

תנאי ההסכם הנוספים הם שרשת ישרוטל תסייע בשיווק המלון בארצות הברית. השיווק יתבצע באמצעות מנהל שיווק מטעם ישרוטל, אשר משפחת לואיס תישא ב-50% מעלות שכרו. כמו כן, החברה תקבל החזר הוצאות במסגרת מתן השירותים, ותהיה זכאית לתשלום מענק שנתי - שיקבע בהתאם לשיפור ברווח התפעולי של המלון, ולא יעלה על 1.5 מיליון דולר בשנה.

ומה יקרה במקרה של מכירה? אם משפחת לואיס תמכור את המלון, היא תוכל לבטל את ההסכם. במקרה זה ישרוטל תהיה זכאית לקבלת מענק מכירה בסך 1.5 מיליון דולר, בתוספת מענק שיחושב באופן מדורג כאחוז משתנה מסכום מכירת המלון. מענק המכירה לא יעלה על סך של 4 מיליון דולר.

כזכור, רשת מלונות ישרוטל סיימה את הרבעון הראשון של 2023 ברווח של 21.35 מיליון שקל לעומת הפסד של 3.904 מיליון שקל ברבעון המקביל ב-2022. ההכנסות זינקו בכ-15% והסתכמו לסך של כ-339 מיליון שקל לעומת כ-294 מיליון שקל בתקופה המקבילה אשתקד.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות ישרוטלישרוטל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: