אא

זוג משמיים: הסכם שותפות נחתם בין חברות התעופה אמירייטס וקניה איירווייז

חברות התעופה אמירייטס (Emirates) וקניה איירווייז (Kenya Airways) חתמו על הסכם שותפות שיחבר בין אפריקה למזרח התיכון

בואינג 777 של אמירייטס. צילום: יחצ אמירייטס בואינג 777 של אמירייטס. צילום: יחצ אמירייטס

חברות התעופה אמירייטס (Emirates) וקניה איירווייז (Kenya Airways) הודיעו על הסכם שותפות שיאפשר ללקוחותיהן גישה ליעדים חדשים במסלול אחד, בזכות שילוב הקווים של שתי החברות התעופה. ההסכם החדש יספק ללקוחות אפשרות להנות מההטבות של שתי החברות ולבצע צ'ק-אין לכבודה ישירות ליעדם הסופי.

קניה איירווייז היא חברת תעופה אפריקאית מובילה שטסה ל-42 יעדים ברחבי העולם, 35 מהם באפריקה. לפני פרוץ מגפת הקורונה, החברה הטיסה מספר שיא של מעל ל-5 מיליון נוסעים. לקוחות אמירייטס יוכלו כעת לטוס ל-28 יעדים חדשים ברחבי אפריקה, בקווים שמפעילה קניה איירווייז דרך ניירובי. בין היעדים נמצאים נמפולה, בנגי, בוג'ומבורה, קיגאלי, דזאודזי, לובומבאשי, קינשאסה, קילימנג'רו, ג'ובה וזנזיבר. בנוסף, כחלק מההסכם, נוסעי אמירייטס הטסים דרך דובאי יכולים גם להזמין כרטיס טיסה למומבסה, אחד מהיעדים הפופולריים ביותר בקניה.

במקביל, נוסעי קניה איירווייז הטסים מניירובי ומומבסה יוכלו כעת לטוס בצורה חלקה דרך דובאי ל-23 יעדים ברחבי מערב ודרום אסיה, המזרח הרחוק, האוקיינוס ההודי והמזרח התיכון – ביניהם סינגפור, טוקיו, בנגקוק, אחמדאבאד, ביירות, הונג-קונג, ג'קרטה וסיאול.

אמירייטס משרתת לקוחות בשש יבשות, וזו לא הפעם הראשונה שהיא משתפת פעולה עם חברת תעופה שבסיסה באפריקה. היא החלה את פעילותה בקנייה בשנת 1995, עם השקת קו הטיסות בין ניירובי לדובאי. מאז היא הגדילה את נפח הטיסות ל-14 טיסות שבועיות. כיום אמירייטס היא חברת התעופה היחידה שמציעה לנוסעי קניה תאי מחלקה ראשונה פרטיים וסגורים וחוויית פרימיום.

מטוס של קניה איירווייז. צילום: יחצמטוס של קניה איירווייז. צילום: יחצ

עדנאן קזים (Adnan Kazim), המנהל המסחרי הראשי באמירייטס, אמר: "אנו שמחים לחתום על השותפות הראשונה שלנו עם חברת הדגל של קניה. קניה היא שער אסטרטגי ברשת הנתיבים שלנו באפריקה, וההסכם החדש ישפר את חווית הקונקשן ללקוחותינו ויספק להם יותר אפשרויות טיסה ברחבי היבשת. אנו מצפים להעמיק את מערכת היחסים שלנו עם קניה איירווייז, להציע הזדמנויות נוספות ולחזק קשרים עם לקוחות שתי החברות".

"שותפות זו תפתח את השער עבור לקוחותינו ותספק את שאיפתנו להגדיל את החיבור שלנו בין אפריקה למזרח התיכון באמצעות המרכז של אמירייטס בדובאי. שותפויות כאלה הן מפתח בענף תעופה המאפשר לנצל את הגודל והיעילות של שתי החברות כדי לספק ללקוחות אפשרויות טיסה חלקות יותר", הוסיף ג'וליוס תאירו (Julius Thairu), סמנכ"ל מסחר ולקוחות בקניה איירווייז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמירייטסקניה איירווייס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: