אא

דלתא אייר ליינס: מגלשה מתנפחת פגעה באיש צוות והחברה החליפה מטוס

הטיסה מניו יורק ללוס אנג'לס שהמריאה בשבת האחרונה נאלצה לבצע נחיתת חירום ביוטה עקב תקלה טכנית ולאחר התיקון מגלשה מתנפחת נפתחה בטעות ופגעה באיש הצוות, והחברה נאלצה להעביר את הנוסעים למטוס אחר

צילום: 123rf צילום: 123rf

טיסת דלתא אייר ליינס מניו יורק ללוס אנג'לס שהמריאה בשבת האחרונה נאלצה לבצע נחיתת חירום ביוטה. הטיסה, שעל סיפונה היו 168 נוסעים, הייתה בדרך ללוס אנג'לס כשהקברניט הכריז על נחיתת החירום בסולט לייק סיטי.

עם הנחיתה ביוטה, הונחו הנוסעים לרדת מהמטוס. המטוס היה אמור לצאת להמשך הטיסה מאוחר יותר אחר הצהריים, לאחר השלמת התיקונים הטכניים הדרושים.

במהלך תהליך עליית הנוסעים וההכנות להמראה, מגלשת אוויר מתנפחת בחלק האחורי של המטוס נפתחה בטעות, בזמן שהמטוס עדיין לא החל לנוע. כידוע, מטוסי נוסעים מצוידים במגלשות מתנפחות, הממוקמות בדרך כלל ביציאות החירום, ונועדו להקל במהירות ובבטחה את פינוי הנוסעים והצוות מהמטוס.

פתיחה בלתי צפויה זו של המגלשה גרמה לפציעה של אחד מאנשי הצוות, שאף הועבר לאחר מכן לבית החולים, אך לאחר בדיקות שוחרר מאוחר יותר.

דלתא אייר ליינס הבהירה, שההסטה לסולט לייק סיטי נבעה מבעיית תחזוקה והתנצלו על העיכוב שנגרם לנוסעים גם עקב התקלה המקרית של פתיחת המגלשה.

נוכח התקלה יוצאת הדופן סופקה לנוסעים טיסה חלופית ביוטה כדי להגיע ליעדם, והחברה הדגישה כי בטיחות לקוחותיהם ואנשיהם היא בעלת חשיבות עליונה.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא אייר ליינס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: