אא

אל על: יוקם מתקן הסימולטורים המתקדם הראשון מסוגו בישראל

מתקן הסימולטורים, שיוקם ע"י חברת AFG האמריקאית, יכלול 4 סימולטורים של דגמי ה-787 ו-737. הוא יאפשר לטייסי החברה לערוך את הכשרות החובה שלהם בישראל. קובי גולן, ס' סמנכ"ל תפעול בינלאומי באל על: ״זה אירוע היסטורי של ממש, ובשורה אדירה לאל על"

מתקן הסימולטורים. צילום: דוברות אל על מתקן הסימולטורים. צילום: דוברות אל על

אל על תחנוך בחודשים הקרובים את מתקן הסימולטורים לטיסה המתקדם ביותר בישראל, ומהמתקדמים בעולם. המתקן אשר ייתן מענה לציי מטוסי ה-787 וה-737 שמופעלים על ידי החברה, יוקם ע"י חברת AFG האמריקאית, המתמחה בהקמה ותפעול של סימולטורים מתקדמים ומרכזי הדרכה לטייסים בתחום התעופה האזרחית ברחבי העולם ומפעילה 11 סימולטורים ברחבי העולם.

קובי גולן, ס' סמנכ"ל תפעול בינלאומי באל על, בירך על המהלך ואמר: ״זה אירוע היסטורי של ממש, ובשורה אדירה לאל על. כחברה ששמה בראש סדר העדיפויות את כשירות טייסיה ואת בטיחות הטיסה, אנו מאפשרים לטייסים המצוינים שלנו להתאמן במתקן מתקדם וזמין".

במתחם יוקמו 4 סימולטורי טיסה. צילום: דוברות אל עלבמתחם יוקמו 4 סימולטורי טיסה. צילום: דוברות אל על

מנכ"ל AFG פדרו סורס, בירך גם הוא על המהלך ואמר: "אנו גאים מאוד שנבחרנו ע"י אל על להקמת מרכז הדרכה זה. מרכז ההדרכה יהפוך למרכז המצוינות של אל על בשנים הקרובות".

מתקן הסימולטורים, שיוקם בעיר שוהם. צילום: דוברות אל עלמתקן הסימולטורים, שיוקם בעיר שוהם. צילום: דוברות אל על

הקמת המתחם בעיצומה, ובסופה יפעלו במקום 4 סימולטורי טיסה. הפעלת הסימולטורים במתקן צפויה להתחיל בחציון השני של שנת 2023.

הרגולציה הישראלית והעולמית מחייבת טייסים בענף התעופה האזרחי לקיים מספר אימוני סימולטור תלת מימדי ודינמי מדי שנה, על מנת לשמור על כשירות. כעת, טייסי אל על הישראלים לא יצטרכו לטוס לאירופה לשם האימון.

הסמולטורים יאפשרו לטייסי אל על לקיים אימונים בישראל. צילום: דוברות אל עלהסמולטורים יאפשרו לטייסי אל על לקיים אימונים בישראל. צילום: דוברות אל על

קברניט אודי ילון, הטייס הראשי של אל על וראש אגף מבצעי אוויר, הוסיף כי: "המתקן החדש יאגד תחת קורת גג אחת את הסימולטורים המתקדמים ביותר, המשלבים מערכות בקרה חדישות שתאפשרנה לטייסים להתאמן בתרחישים שונים במהלך הטיסה ועל הקרקע. מיקום הסימולטורים וזמינותם ישפיעו על היכולת לתרגול ולביצוע קורסים וישפרו את זמינות הטייסים לטיסות״.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: