אא

הישראלים נופשים פחות? האטה בקצב הזמנת הטיסות בחודש יוני

ענקית התיירות הטכנולוגית "אמדאוס ישראל", המכרטסת למעלה מ-60% מכרטיסי הטיסה בארץ, מדווחת על האטה בקצב ההזמנות של טיסות וחבילות נופש לחו"ל במהלך החודש האחרון. מה הסיבות האפשרויות שהובילו לכך?

אבישי כהן, מנכ"ל אמדאוס ישראל. צילום: יח"צ חברה אבישי כהן, מנכ"ל אמדאוס ישראל. צילום: יח"צ חברה

חברת התיירות הטכנולוגית אמדאוס ישראל, המספקת למעלה מ-60% מכרטיסי הטיסה בשוק הישראלי, מדווחת על האטה בקצב הרכישה של טיסות וחבילות נופש לחו"ל במהלך חודש יוני. 

מנכ"ל אמדאוס ישראל, אבישי כהן, מנתח את הסיבות להאטה המדוברת: "מורגשת הססנות אצל הנוסעים בהחלטה אם להזמין חבילות או טיסות לחו"ל. ההיסוס הזה נובע מהמצב של הדולר מול השקל, המציאות הפוליטית שמביאה עימה חוסר ודאות כלכלית, האינפלציה, עליית הריבית והירידה בצריכה של משקי הבית. שער הדולר, שביוני 2022 עמד על 3.44, עומד היום על 3.74. גם שער היורו עלה, לעומת יוני שנה שעברה. בנוסף, גם באירופה ואגן הים התיכון יש עליית מחירים, וגם שם ההוצאה היומית לתייר לא 'זולה' כפי שהייתה בעבר (אך עדיין זולה מישראל)". 

כהן מוסיף כי היעדים המבוקשים ביותר עבור הישראלים הם רודוס, כרתים, אנטליה, באטומי, קפריסין ואתונה. בעשירייה הפותחת נמצאים גם אתונה, שארם א שייח, ברצלונה, בורגס ואיסטנבול.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אמדאוס

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: