אא

בזכות בינה מלאכותית: הפיצ׳רים החדשים בגוגל Maps

גוגל מעדכנת את אפליקציית המפות "Google Maps״ ותאפשר לתכנן את המסלול עפ פיצ׳ר ״מסלולים במבט מהיר״, להתארגן ולתכנן טיולים עם עדכונים חדשים ל׳המיטב מהזמן האחרון׳ במחשב ועוד. כל הפרטים על העדכון החדש של גוגל

העדכון החדש של גוגל. צילום: יח״צ, גוגל העדכון החדש של גוגל. צילום: יח״צ, גוגל

גוגל משחררת עדכון משמעותי לאפליקציית המפות: פיצ'רים מבוססי בינה מלאכותית במפות Google יסייעו לכם לתכנן את חופשת הקיץ. בין הפיצ׳רים ניתן למצוא את פיצ׳ר ה-Immersive View שיראה תצוגה אווירית של 500 אתרי תיירות ברחבי העולם עם מידע בזמן אמת על מזג האוויר ומידת הצפיפות במקום. ניתן גם להציץ למסעדות ובתי קפה באיזור כדי להחליט אם להזמין בהם שולחן מראש, לצידו את פיצ׳ר ״מסלולים במבט מהיר״, המאפשר לנווט ישירות ממסך הנעילה או מסקירת המסלול, ו-׳המיטב מהזמן האחרון׳ תתכננו את הטיול שלכם בדסקטופ עם סקירה של כל המקומות שחיפשתם, ויצירת מסלול מותאם אישית.

לתכנן את המסלול עם פיצ'ר ׳מסלולים במבט מהיר׳, שיושק החודש

ב-Immersive View, תוכלו לברר איפה אתם לאורך המסלול המתוכנן, ישירות ממסך הנעילה או מסקירת המסלול. כשתשמשו ב׳מסלולים במבט מהיר׳, פשוט בקשו הנחיות ליעד המבוקש וצאו לדרך. תוכלו לראות זמני הגעה עדכניים ואיפה לפנות - מידע שעד עכשיו היה זמין רק במצב ניווט מקיף. ואם תחליטו לסטות מהמסלול המתוכנן, גוגל תעדכן את המסלול שלכם באופן אוטומטי. בימים הקרובים גוגל תתחיל להשיק בהדרגה את ׳מסלולים במבט מהיר׳ ברחבי העולם, כולל מסלולי הליכה, רכיבה על אופניים ונהיגה באנדרואיד ו-iOS.

צילום: יח״צ, גוגל צילום: יח״צ, גוגל

להתארגן ולתכנן טיולים עם עדכונים חדשים ל׳המיטב מהזמן האחרון׳ במחשב

כשמתכננים טיול, אחד הדברים שהכי מסובך לעשות הוא לעקוב אחר כל המקומות שבהם תרצו לבקר - במיוחד אם אתם אתם מתכננים טיול בכמה ערים. כדי לפתור את הבעיה הזו, גוגל יצרה את ׳המיטב מהזמן האחרון׳ (Recent highlights) למחשב. כל האתרים והמקומות שחיפשתם יופיעו אוטומטית ברשימה בצד המסך.

צילום: יח״צ, גוגל צילום: יח״צ, גוגל
בזכות העדכונים החדשים שיושקו ברחבי העולם בחודש הקרוב, גוגל תוכל לשמור למענכם מקומות ב"המיטב מהזמן האחרון" אפילו אחרי שתסגרו את החלון של מפות Google ​​- כדי שתוכלו לעשות הפסקה מהתכנון ולחזור אליו מאוחר יותר מבלי לאבד את כל מה שעשיתם קודם.

ניתן להסיר מקומות שצפיתם בהם, לתכנן כמה טיולים בו-זמנית ולשתף עם מי שאתם מטיילים איתם חלק מהמקומות - כמו אטרקציות או בתי מלון - כדי לשמוע מה דעתם. ברגע שהחלטתם מה אתם רוצים לראות, אתם יכולים לבחור שלושה יעדים ומעלה, וללחוץ על "מסלול" (directions). מפות Google ייצרו במיוחד בשבילכם מסלול מותאם אישית שיעבור בכל המקומות שסימנתם, וגם ישמרו אותו ב"המיטב מהזמן האחרון". אז למי מתחשק לתכנן טיול לקיץ?

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: גוגל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: