אא

התיירים הרוסים מטיילים ברחבי העולם – בעיקר בטורקיה ובדובאי וגם בישראל

התיירים הרוסים מציפים בימים אלה את דובאי, ונהנים מחופשותיהם גם במדינות רבות ברחבי העולם, ואילו החרם והסנקציות לא כל כך פועלים בענף התיירות, המבוסס על אינטרסים עסקיים

דובאי. צילום: 123rf דובאי. צילום: 123rf

התיירות בדובאי פורחת, כאשר תיירים רוסים רבים נהנים מהחופים, מועדוני הלילה ומלונות היוקרה, כמו הילטון, מריוט ואינטרקונטיננטל

הרוסית הפכה לשפה בולטת בדובאי, ושלשום, ה-12 ביוני, נצבע גורד השחקים בורג' ח'ליפה ליד קניון דובאי בצבעי הדגל הרוסי לרגל חגיגות יום רוסיה.

הצבעים של רוסיה והשמעת ההמנון הרוסי גרמו למבקרים הרוסים להרגיש בבית ביום רוסיה, וגאווה נראתה על פניהם של תיירים מרוסיה.

בעידן של היום, כשמבקרים רוסים כבר אינם רצויים באיחוד האירופי, בבריטניה, בארצות הברית, בקנדה, באוסטרליה וגם במדינות אחרות, איחוד האמירויות הערביות היא יעד הנופש השני בגודלו עבור הרוסים, אחרי טורקיה, היעד המוביל לחופשות וטיולים עבור הרוסים.

בין היעדים המובילים למבקרים רוסים ניתן למנות, בין השאר, גם את ישראל, מצרים, תאילנד, סין, סרביה, הרפובליקה הדומיניקנית, סרי לנקה, דרום אפריקה, קניה, טנזניה ואפילו איי סיישל.

מחירי הטיסה מרוסיה יקרים, אבל קווים חדשים וטיסות מלאות מעידים שאינם מרתיעים.

הנשיא ולדימיר פוטין ציין ביום שני את היום הלאומי של רוסיה בפנייה לגאווה הפטריוטית של הרוסים. "החג הציבורי הזה מסמן את חוסר ההפרדה של ההיסטוריה בת מאות השנים שלנו, את גדולתה ותפארתה של המולדת", אמר לנכבדים זרים בטקס מפואר בקרמלין.

החג הלאומי של הפדרציה הרוסית נחגג מדי שנה ב-12 ביוני מאז 1992, ומנציח את אימוץ הצהרת ריבונות הרפובליקה הסוציאליסטית הסובייטית הרוסית.

קמפיין "הצעקה למען אוקראינה", שיזמה רשת התיירות העולמית בתמיכה באוקראינה וסנקציות נגד רוסיה. הקמפיין קרא להחרים את רוסיה בענף התיירות, אך לא נראה שהחרם פועל.

בינתיים, הוודקה זורמת, ותיירים רוסים חוגגים, ותעשיית הנסיעות והתיירות העולמית פורחת.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רוסיהפוטיןדובאי

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: