אא

אל על: מזכר ההבנות עם הפניקס אושר על ידי דירקטוריון החברה לפני מינויה של גננסיה כמנכ"לית

אשרור ההתקשרות, כאמור, בוצע למען הזהירות, בשל מידע שנודע לחברה לאחרונה, בדבר קיומם של קשרים עסקיים בין בן זוגה של דינה גננסיה בן טל, מנכ"לית החברה, לבין הפניקס

צילום: עידו וכטל צילום: עידו וכטל

חברת אל על עדכנה כי ועדת הביקורת ודירקטוריון החברה, אשררו את ההתקשרות בהסכמי הפניקס כהתקשרות, אשר למען הזהירות והסרת הספק, יש לראותה כעסקה חריגה עם "אדם אחר" שנושא משרה בחברה ויש בה "עניין אישי". מדובר בעסקה לפיה הפניקס רוכשת כ-25% ממועדון הנוסע המתמיד של החברה.

האשרור האמור בוצע לאחר שוועדת הביקורת ודירקטוריון החברה, תוך הסתייעות ביועץ משפטי חיצוני המלווה את הוועדה, הניחו דעתם כי האישור שניתן במועד החתימה על הסכמי הפניקס, התבסס על שיקולים עניינים בלבד של טובת החברה, בהתחשב במצבה התזרימי של החברה, ששרר באותה העת לאור משבר הקורונה וכן בהתחייבות החברה כלפי המדינה על פי הסכם הסיוע עם מדינת ישראל, לגייס סכום שלא יפחת מ-100 מיליון דולר (נטו) כנגד חברת הבת, כפי שמתואר בדיווח המיידי של החברה מיום 22 בנובמבר 2021, ללא השפעת עניין אישי כלשהו.

אשרור ההתקשרות, כאמור, בוצע למען הזהירות, בשל מידע שנודע לחברה לאחרונה, בדבר קיומם של קשרים עסקיים בין בן זוגה של  דינה גננסיה בן טל, מנכ"לית החברה, לבין הפניקס.  

במסגרת החלטת האשרור, כאמור, הובאו בחשבון, בין היתר, השיקולים הבאים: ניהול המשא ומתן עם הפניקס עד לחתימת מזכר ההבנות שנחתם בחודש מרץ 2022 נעשו בהובלת מנכ"ל החברה וסמנכ"ל הכספים של החברה שכיהנו באותה העת. העקרונות והתנאים המהותיים בהתקשרות עם הפניקס, כפי שבאו לידי ביטוי במזכר ההבנות אושרו על ידי דירקטוריון החברה טרם מינויה של גננסיה בן טל כמנכ"לית החברה, ובלי שגב' גננסיה בן טל השתתפה בישיבה שבה אושר מזכר ההבנות. הקשרים העסקיים המתקיימים בין בן זוגה של גננסיה בן טל לבין הפניקס אינם קשורים להתקשרות החברה וחברת הבת בהסכמי הפניקס.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל עלדינה בן טל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: