אא

השמיים הם לא הגבול: אל על מטיסה את משלחת הספיישל אולימפיקס

כ-70 חברי המשלחת ישתתפו במשחקים בברלין, מתוכם 35 ספורטאים וספורטאיות שיתחרו בשמונה ענפי ספורט שונים. דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, אמרה כי "אל על גאה ללוות את הספורטאים בדרכם לאולימפיאדה, ובכך לחשוף גם לעולם את היכולות האדירות הטמונות בהם"

טקס יציאתה של המשלחת הישראלית למשחקים בברלין. צילום: בן מלניק טקס יציאתה של המשלחת הישראלית למשחקים בברלין. צילום: בן מלניק

המשלחת הרשמית של ספורטאי הספיישל אולימפיקס יצאה היום (15.6.23) אחר הצהריים במטוס חגיגי של אל על. אל על היא המטיסה הרשמית של הנבחרת למשחקים, והיא קיימה בטרקלין המלך דוד טקס מיוחד לרגל יציאתה של המשלחת. בטקס נכחו דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, ושרון לוי בלנגה, מנכ"לית ספיישל אולימפיקס ישראל. 

המשחקים בברלין יערכו בין ה-17 ל-25 ביוני, וישתתפו בהם 35 ספורטאים וספורטאיות מהמשלחת הישראלית, לצד כ-35 אנשי צוות, ביניהם מאמנים ומלווים. הספורטאים הישראלים יתחרו בשמונה ענפי ספורט: אתלטיקה, טניס, ג'ודו, שחייה, אופניים, טניס שולחן, כדורגל ובאולינג.

מגן ממוסגר עם חליפת ג'ודו של הנבחרת הוענק למנכלית אל על במסגרת המפגש. צילום: בן מלניקמגן ממוסגר עם חליפת ג'ודו של הנבחרת הוענק למנכלית אל על במסגרת המפגש. צילום: בן מלניק

דינה בן טל גננסיה, מנכ"לית אל על, אמרה כי "אל על גאה ללוות את הספורטאים בדרכם לאולימפיאדה, ובכך לחשוף גם לעולם את היכולות האדירות הטמונות בהם. מתעמלי ואלופי הספיישל אולימפיקס הם השראה גדולה, וכל אחד אחת מהם דוגמא לכך שהשמים הם הגבול. אני מודה למנכ"לית ספיישל אולימפיקס ישראל, שרון לוי בלנגה, ולראש המשלחת למשחקים הבינלאומיים, גון צורי. בשמי ובשם אל על אני מאחלת לכם הצלחה ענקית, שתמריאו גבוה ותוכיחו לכולם שבשבילכם גם השמיים הם לא הגבול. בשבילנו אתם כבר אלופים״.

מנכ"לית ספיישל אולימפיקס ישראל, שרון לוי בלנגה אמרה כי: "הפעם, אנחנו טסים בהרגשה אחרת. הודות למהלך להסדרה והכרה בספיישל אולימפיקס כארגון גג בישראל, מהלך היסטורי של השר מיקי זוהר, לנו ולספורטאים שלנו יש תחושה של שליחות. מזה חודשים ארוכים הספורטאיות והספורטאים שלנו מתאמנים לקראת האולימפיאדה במטרה לחזור עם שלל מדליות ולייצג את המדינה בכבוד. אני רוצה בהזדמנות זו להודות מעומק ליבי למנכ"לית אל על דינה בן טל גננסיה, על התמיכה במשלחת, לצוות אחריות חברתית איילת רקנאטי ואילנה ציצליוק על הקבלה, ההכלה והנכונות ולכל צוות אל על, על החיבוק לספורטאים ולספורטאיות שלנו".

מתוך טקס יציאתה של המשלחת למשחקים בברלין. צילום: בן מלניקמתוך טקס יציאתה של המשלחת למשחקים בברלין. צילום: בן מלניק

האולימפיאדה של ארגון ספיישל אולימפיקס העולמי מתקיימת מדי 4 שנים ומשתתפות בה 170 מדינות. במסגרתה מתחרים ב-26 ענפי ספורט כ-7,000 ספורטאים וספורטאיות עם מוגבלות קוגניטיבית (תסמונת דאון, אוטיזם, הנמכה קוגניטיבית, מוגבלות שכלית התפתחותית). כ–20,000 מתנדבים, 3,000 מאמנים, וכ-300,000 צופים ייקחו השנה חלק באירוע הספורט הייחודי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אל על

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: