אא

בניחוח צרפתי: הטרקלין החדש של אייר פראנס בסן פרנסיסקו

חברת התעופה הצרפתית חנכה טרקלין עסקים - ראשונה חדש בסן פרנסיסקו. הטרקלין כולל מסעדת בראסרי, אזור ייעודי למחלקה הראשונה ועוד

צילום: יחצ אייר פראנס צילום: יחצ אייר פראנס

אייר פראנס פתחה מחדש את טרקלין העסקים בסן פרנסיסקו, הממוקם בשער A בטרמינל הבינלאומי.

הטרקלין החדש מגיע עם חללים חדשים וגדולים יותר, לצד שירותים נוספים. הכניסה אל הטרקלין נותרה מיועדת ללקוחות מחלקת העסקים, המחלקה הראשונה ולקוחות היוקרה של ברית התעופה Skyteam וה-FlyingBlue של הקבוצה. הטרקלין עוצב מחדש בשיתוף חברת SGK Brandimage, כשהטרקלין חוגג את ״חווית הנסיעות הצרפתית מהרגע שאתם מגיעים לשדה התעופה״, על ידי שימוש בחומרים כמו עץ ועור, בצבעים Air France, עם גוונים של כחול, לבן ונגיעות של אדום.

צילום: יחצ אייר פראנסצילום: יחצ אייר פראנס

עוד בטרקלין ניתן למצוא נוכחות של מעצבים צרפתיים, כמו כיסאות ה״טוליפ הקטנים״, של פייר פאולין, כסאות בר Ester של פטריק ג׳וין, וכיסאות Softshell של האחים Bouroullec. בטרקלין ניתן למצוא אזור מסעדה בסגנון בראסרי פריזאי, עם שולחן גדול ומקומות ישיבה נוחים המאפשרים לאורחים לבלות קצת זמן יחד, לצד מזנון בשירות עצמי, ותפריט המשתנה לאורך היום ומציע מבחר של מנות חמות וקרות, מלוחות ומתוקות. מקרוק-מסייה ועד לביף בורגיניון. עוד ניתן למצוא בטרקלין בר גדול, שמגיע עם מבחר יינות צרפתיים ושמפניות, משקאות חריפים וקוקטיילים ובירות מקומיות מהחבית.

נוסעי המחלקה הראשונה? תכירו את האזור המיוחד

ללקוחות המחלקה הראשונה, אייר פראנס בנתה אזור פרטי שמוקדש רק להם, עם שפע של אור טבעי, מסעדה פרטית, וגישה ישירה לבר. החלל הפרטי אידיאלי להירגע מחוץ לטווח הראייה, וכולל ריהוט אלגנטי ומותאם אישית. לצד נוסעי המחלקה הראשונה, גם לקוחות Flying Blue Ultimate זכאים לכניסה לאזור הפרטי.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר פראנסair france

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: