אא

Ryanair פיטרה את הטייס הראשי בגלל התנהגות בלתי הולמת כלפי טייסות עמיתות

הטייס הוותיק, שעבד בחברה יותר מ-20 שנה, הטריד מינית 9 טייסות צעירות ואף הבטיח להן קריירה עתידית בחברה. בעקבות חקירה פנימית הוא פוטר מיידית

צילום: shutterstock צילום: shutterstock

דרמה בחברת התעופה האירית ריינאייר. עפ"י כל אמצעי התקשורת בבריטניה, החברה פיטרה את הטייס הראשי שלה בגלל התנהגות בלתי הולמת.

איידן מ', בן 58, שלח הודעות מיניות ל-9 טייסות של החברה, שעדיין היו בהכשרה. על פי הדיווחים, איידן מ' העיר הערות על גופן של הנשים. הוא גם שאל את הנשים כל מיני שאלות על חיי האהבה שלהן ועל הקשר המיני שלהן. הוא אפילו ביקש משתי טייסות לפחות תמונות גוף שלהן, והבטיח "לא לשתף".

לאחר חקירה פנימית פוטר הטייס הראשי בתוקף מיידי. הטייס הנשוי הטריד בסך הכל 9 טייסות, בנות 21 עד 32. לצד ההערות המיניות, הוא גם הבטיח להן קריירה בעתיד.

מנהל משאבי האנוש של ריינאייר, דארל יוז, הודיע על פיטוריו של הטייס הראשי בתקשורת פנימית של החברה והוסיף כי חברת התעופה "נחושה להבטיח שכל האנשים שלנו יוכלו לעבוד בסביבה נוחה ובטוחה".

יתר על כן, עפ"י העדויות, הטייס הראשי גם התאים באופן קבוע את לוחות הזמנים שלו כדי שיוכל לטוס יחד עם הטייסות.

הטייס בן ה-58 עובד בחברת ריינאייר יותר מ-20 שנה וקודם לתפקיד טייס ראשי בשנת 2020. הוא היה אחראי בין היתר על הכשרות ובטיחות הטיסה.

9 הטייסות הנפגעות זוכות כעת לתמיכה מהנהלת החברה. אחת מהן הגישה את התפטרותה, אחרת שינתה בסיס פעילות, ושתיים אחרות ביקשו לשנות את לוחות הזמנים שלהן.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ריינאייר

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: