אא

עוד חברת לואו קוסט מרחיבה פעילותה באירופה

חברת הלואו קוסט הרומנית Dan Air, שעד כה הפעילה טיסות צ'ארטר וטיסות בחכירה רטובה, משיקה קו חדש ותפעיל מעתה טיסות מנירנברג, גרמניה לבראשוב. כמו כן, תכפיל את תדירות טיסותיה לבוקרשט ותפעיל ארבע טיסות שבועיות

טקס ההשקה. צילום:  Nuremberg Airport / Simon Rein טקס ההשקה. צילום: Nuremberg Airport / Simon Rein

חב' הלואו קוסט הצעירה Dan Air אשר הוקמה בבוקרשט ב-2018 תחת השם Just Us Air ושינתה את שמה ל-Dan Air בשנת 2021, מפעילה טיסות סדירות החל מחודש זה.

החברה הפעילה עד כה טיסות בחכירה רטובה וטיסות צ'ארטר. עתה כאמור מפעילה טיסות סדירות ומרחיבה את פעילותה.

חברת התעופה משיקה עתה טיסה חדשה מנירנברג בגרמניה לבראשוב ובכך נוסף יעד חדש ללוח הטיסות של נמל התעופה הגרמני. חברת התעופה החדשה בנמל תעופה זה, תטוס לעיר הרומנית באזור טרנסילבניה פעמיים בשבוע. כמו כן, בוקרשט, אליה מופעלות כרגע שתי טיסות בלוח הטיסות הנוכחי, תכפיל את תדירות טיסותיה ותפעיל ארבע טיסות שבועיות.

בראשוב, מוקפת בהרי הקרפטים, ממוקמת בלב רומניה ומציעה קסם מסורתי כמו גם חיי עיר מודרניים. באמצע חומת העיר העתיקה ממוקמת כיכר השוק עם המבנים הגותיים והבארוקיים המרהיבים שלה. מכאן אפשר לצאת לטיולים לטירת הכנסייה של פרג'מר ולטירת דרקולה בבראן.

בזאת למעשה, חברת התעופה הרומנית Dan Air מרחיבה את הקווים של נמל התעופה נירנברג למזרח אירופה. ניתן כעת להגיע בטיסות ישירות לחמישה יעדים ברומניה. "החדשות הגדולות הללו אינן רק עבור הקהילה הרומנית הגדולה באזור המטרופולין, אלא גם עבור נופשים ונוסעים עסקיים", מסביר מנכ"ל נמל התעופה נירנברג, ד"ר מייקל הופה.

בראשוב. צילום: Shutterstockבראשוב. צילום: Shutterstock

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: בוקרשטבראשוב

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: