אא

שר הפנים, משה ארבל: "הידוק הקשרים עם מקבילנו במרוקו, יהווה קפיצת מדרגה במגוון תחומים"

השר נפגש עם מקבילו, שר הפנים המרוקאי Abdelouafi Laftit, זאת במטרה להעלות על סדר היום תחומי עיסוק מגוונים הנמצאים באחריות שני השרים, ובהם ניתן להדק את שיתוף הפעולה לטובת שתי המדינות

קרדיט: דוברות משרד הפנים קרדיט: דוברות משרד הפנים

שר הפנים, משה ארבל, נפגש היום (ו') עם מקבילו, שר הפנים המרוקאי Abdelouafi Laftit. מטרת הפגישה הייתה להעלות על סדר היום תחומי עיסוק מגוונים הנמצאים באחריות שני השרים, ובהם ניתן להדק את שיתוף הפעולה לטובת שתי המדינות.

השר ארבל בירך על מערכת היחסים המיוחדת עם ממלכת מרוקו והקשר העמוק הקיים בין שני העמים. במהלך הפגישה סוכם בין השרים כי יש לקדם במהרה את ההסכם להבאת עובדים זרים ממרוקו לישראל, לענפי הסיעוד והבנייה. לצורך כך, יוקמו צוותי עבודה משותפים שיקדמו את החתימה על הסכם כבר בקרוב.

עוד נדונו הסדרי האשרות בין המדינות, כשבמסגרת זאת עדכן השר ארבל בדבר האצת פיתוח אשרה אלקטרונית עד סוף השנה.

נושאים משמעותיים נוספים שעלו בפגישת השרים, עסקו בהיקף התיירים הגדול מישראל למרוקו והרצון ההדדי לקבל תיירים ואנשי עסקים ממרוקו, מציאת דרכים להקלות במתן אשרות לצורך הגברת תנועת התיירים, הגדלת מספר הטיסות הישירות, שיתופי פעולה בין רשויות מקומיות וקידום ערים תאומות להרחבת שיתופי פעולה מוניציפאליים.

שר הפנים, משה ארבל, אשר מלווה במנכ"ל רשות האוכלוסין וההגירה, אייל סיסו, הזמין את השר המרוקאי לישראל, הודה לו על האירוח המיוחד והנדיב והדגיש את קהילת יוצאי מרוקו החיה בישראל, מה שמייצר חיבור משמעותי וייחודי בין העמים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר הפנים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: