אא

התחילו להימתח: Qantas חשפה מטוס חדש שיכלול אזור Wellbeing הראשון מסוגו בעולם התעופה

חברת התעופה האוסטרלית חשפה כי עיצבה במטוסי ה-A350 המיוחדים שלה, שיטיסו 238 נוסעים למשך עד 22 שעות ללא הפסקה מאוסטרליה כמעט לכל יעד בעולם, אזור Wellbeing ראשון מסוגו שימוקם בין מחלקת הפרימיום אקונומי ומחלקת התיירים. צפו בסרטון

Wellbeing צילום: יחצ Wellbeing צילום: יחצ

העתיד כבר כאן: QANTAS חשפה אמש (ו') את עיצוב תא הנוסעים של מטוסי האיירבוס A350 המיוחדים שלה, שיטוסו ישירות מסידני לניו יורק ולונדון מסוף 2025.

חברת התעופה הציגה את מחלקות הנוסעים היוקרתיות ראשונה ועסקים שלה בפברואר וכעת חשפה את שאר חללי המטוס, כולל אזור Wellbeing ייעודי ייחודי ואת מחלקות הפרימיום אקונומי והתיירים.

נזכיר כי עוד בשנת 2019 הודיעה החברה כי בחרה במטוסי ה-A350 לפרויקט טיסות האולטרה ארוכות שלה, זאת לאחר שבחנה גם את ה-B777X.

העבודה על עיצוב תא הנוסעים החלה בשנת 2019 ולקחה עשרות אלפי שעות, במטרה ליצור את תאי הנוסעים של העתיד, במטוס ה-A350, שיטיס 238 נוסעים למשך עד 22 שעות ללא הפסקה מאוסטרליה כמעט לכל יעד בעולם.

פרויקט Sunrise יקצר את זמן הטיסה מנקודה לנקודה ביותר משלוש שעות בהשוואה למסלולים עם עצירה אחת.

לדברי החברה, Qantas תהיה חברת התעופה הראשונה בעולם שמציעה אזור Wellbeing בנוי ייעודי הממוקם בין מחלקת הפרימיום אקונומי ומחלקת התיירים, הכולל לוחות קיר מפוסלים, ידיות מתיחה משולבות, תוכנית אימונים מודרכת על מסך וכיבוד קל.

Wellnes.  צילום: יחצWellnes. צילום: יחצ

40 מושבי הפרימיום אקונומי ו-140 מושבי מחלקת התיירים, שנחשפו יכילו את מרווח המושבים הגדול מכל מטוס Qantas, מערכות ארגונומיות ומשענות לרגליים ואפשרויות אחסון אישיות.

מחלקת פרימיום אקונומי. צילום: יחצמחלקת פרימיום אקונומי. צילום: יחצ

מחלקת פרימיום אקונומי. צילום: יחצמחלקת פרימיום אקונומי. צילום: יחצ

מחלקת תיירים  צילום: יחצמחלקת תיירים צילום: יחצ

מחלקת תיירים. צילום: יחצמחלקת תיירים. צילום: יחצ

כל מושב בכל ארבע המחלקות יכלול מספר יציאות טעינה מהירות מסוג USB-C ולכל מושב פרימיום תהיה גם טעינה אלחוטית משולבת.

צי מטוסי ה-A350 של Qantas יציע WiFi מהיר וחינמי, וקישור Bluetooth בכל המחלקות, כך שהנוסעים יוכלו לחבר את האוזניות האישיות שלהם למסך הבידור בטיסה.

למטוס יהיו שש סוויטות סגורות במחלקה הראשונה, שנועדו לתת תחושה של חדר מלון בוטיקי עם מיטה שטוחה באורך 2 מטר, שולחן אוכל לשניים, בנוסף, מושב נשכב וטלוויזיה בעלת מסך מגע 32 אינץ' ברזולוציית 4k אולטרה-גבוהה.

 מחלקה ראשונה. צילום: יחצ מחלקה ראשונה. צילום: יחצ

 מחלקה ראשונה. צילום: יחצ מחלקה ראשונה. צילום: יחצ

52 מושבי מחלקת העסקים יכללו דלתות הזזה לפרטיות נוספת, מיטה שטוחה, שולחן אוכל גדול, תאורה מותאמת אישית וטלוויזיה בעלת מסך מגע בגודל 18 אינץ' 4k אולטרה-גבוהה.

 מחלקת עסקים. צילום: יחצ מחלקת עסקים. צילום: יחצ

 מחלקת עסקים. צילום: יחצ מחלקת עסקים. צילום: יחצ

מנכ"ל קבוצת Qantas, אלן ג'ויס, אמר כי בעוד של-A350 יהיה אחוז גבוה של מושבי פרימיום במטוס, רוב הלקוחות יטוסו במחלקת הפרימיום אקונומי ומחלקת התיירים, כך שמקסום הנוחות והרווחה בכל המחלקות היו בראש סדר העדיפויות.

"השקענו בחצי השני של המטוס באותה מידה כמו בחזית, למעשה התחלנו מחקרים על אזור ה-Wellbeing לפני כל מחלקה של ה-A350", אמר מר ג'ויס.

"הטיסות החדשות בפרויקט ה-Sunrise נותנות לנו את ההזדמנות לחשוב מחדש על טיסות ארוכות טווח החל מעיצוב תאי המטוס ועד אילו מרכיבים אנו כוללים בתפריט הטיסה. צמצום מספר המושבים במטוס ה-A350 שלנו ל-238 בהשוואה לפריסת 300 פלוס המושבים של חברות תעופה אחרות, פירושו שאנו לא רק ממקסמים את ביצועי המטוס למרחקים ארוכים, אנו נותנים לנוסעים שלנו יותר מקום ונוחות.

"פחות מושבים מתורגמים ליותר מקום עבור כל לקוח ואזור רווחה ייעודי שיאפשר לנוסעים להתמתח ולבלות זמן מחוץ למושב. אנחנו חברת התעופה היחידה בעולם שיהיה לה מרחב מתיחה ותנועה בהתאמה אישית.

Qantas גם פרסמה היום מחקר מדעי ראשון בעולם על הפחתת ג'ט לג ושיפור השינה והרווחה הכללית לפני, במהלך ואחרי טיסות ארוכות טווח במיוחד, מה שהניע את העיצוב הייחודי של תא הנוסעים של Qantas A350s. המעצב האוסטרלי דייוויד קאון שילב את שיקולי המחקר כחלק ממערך תא הנוסעים הכולל ועבד בשיתוף פעולה הדוק עם יצרני המושבים. לדבריו, כל פרט נשקל בקפידה, החל מבדיקת אלפי בדים לדוגמה ועד לעיצוב מושב פרימיום אקונומי חדש לגמרי בלעדי ל-Quantas. תא הפרימיום אקונומי עוצב מחדש מהיסוד עם התמקדות בארגונומיה, בידור ופרטיות", אמר מר קאון.

"כנפי משענת הראש החדשות הן ההבדל הגדול ביותר הנראה לעין ויספקו לנוסעים גם תמיכה נוספת וגם תחושת פרטיות. מערכת מרופדת ארגונומית ומשענות לרגליים מאפשרות לערסל את הגוף בשכיבה כדי לעזור לנוסעים לישון טוב יותר.

לנוסעים במחלקת תיירים יש גם מסך טלוויזיה OLED של 13 אינץ', מקום אחסון נוח בהישג יד לאחסון משקפיים וחפצים אישיים. הצוות השקיע זמן רב בבדיקת ארגונומיה  במושב מחלקת התיירים החדש שיהיה לו 33 אינץ' מרווח לרגליים. גם במחלקת הפרימיום אקונומי וגם במחלקת התיירים, עיצבנו מחדש כל אלמנט של המושבים כדי לספק תכונות כמו גם מראה רענן על פני כל המטוס וליצור תחושה של אור ורוגע", הוסיף מר קאון.

צפו בסרטון:

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: QANTAS

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: