אא

לאור דרישת ממשלת הולנד: KLM תבצע הפחתת רעש נוספת בטיסותיה בלילה

חברת התעופה ההולנדית תתמקד בטיסות נקיות יותר, שקטות יותר ויעילות יותר

בטוחה. KLM- צילום: 123rf בטוחה. KLM- צילום: 123rf

לאחר שממשלת הולנד הציגה דרישה נוספת מחברת KLM להפחית את השפעת הרעש ב-20% לאורך היום וב-15% בלילה, חברת התעופה הודיעה כי תאמץ הפחתת רעש נוספת. התוכנית שהגישה KLM מבטיחה שהדרישה להפחתה הלילית תושג כבר בשנת 2024. ב-KLM מציינים כי בשלוש השנים הקרובות הצעדים שנוקטת החברה ימשיכו להפחית את הרעש לתושבים, אך גם בשנים שלאחר מכן.

הולנד מתמודדת עם אתגרים גדולים בעשורים הקרובים, והמדינה שואפת להיות ירוקה ונקייה יותר. עם זאת, בחברה רוצים להבטיח תנאים שקטים יותר לאנשים המתגוררים בסמוך לשדות תעופה. 

בחברה ההולנדית טוענים נגד ההצעה של ממשלת הולנד להפחתת הרעשים, כי במתכונתה הנוכחית, היא אינה סובבת סביב חידוש ושיפור. ״אין הבחנה בין מטוסים חדשים לישנים יותר, שהם פחות נקיים ושקטים פחות. התוכנית גם לא לוקחת בחשבון שלקיצוצים דרסטיים בטיסות תהיה השפעה על הנכסים הלאומיים של המדינה״.

 KLM מציעה גישה ״חכמה יותר, משולשת.״

ראשית: השקעה במטוסים חדשים. הכסף שתרוויח החברה היום יושקע במטוסים נקיים, שקטים ויעילים יותר. KLM מתחייבת כי תשקיע בכך 6 עד 7 מיליארד אירו בשנים הקרובות. מטוסים חדשים שקטים בממוצע ב-50% יותר מהמטוסים שהם מחליפים, מה שמהווה הפחתה ניכרת בהשפעת הרעש.

שנית, קבוצת KLM ערכה מחקר מקיף על אימוץ תהליכים חכמים יותר שיבטיחו פעילות שקטה יותר. זה גם יפחית משמעותית את השפעת הרעש. בין הדוגמאות שעלו היו נהלי גישת טיסה חלופיים, המבטיחים שמטוסים ישהו פחות זמן בגובה נמוך. זה מרמז על נהלי טיפוס וגישה שונים, מה שהופך את היישום למאתגר עבור חברות התעופה כמו גם בקרת תנועה אווירית בהולנד (LVNL). עם זאת, אם כל המפעילים האחרים יצטרפו לקבוצת KLM בחתירה לשינוי כזה, ניתן יהיה להשיג את יעדי הרעש בשיתוף פעולה עם סכיפהול, LVNL והממשלה. אם ההסכמים הללו יהיו מפוקחים על ידי הפיקוח על הסביבה האנושית והתחבורה (ILT), ניתן יהיה להבטיח שכל חברות התעופה יעמדו בהם.

שלישית, ב-KLM מוסיפים: ״נתאים את לוחות הזמנים של הטיסות כך שנפעיל את המטוס השקט ביותר שלנו בלילה. אנו מציעים גם לגבות עמלות נמל תעופה גבוהות יותר עבור מטוסים רועשים יותר מאשר עבור מטוסים שקטים בסכיפהול. זה יבטיח שיהיה תמריץ לכל חברות התעופה הפועלות בסכיפהול להפחית את השפעת הרעש על ידי שילוב המטוסים השקטים ביותר שלהן."

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: KLM

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: