אא

השקת שברולט קורבט סטינגריי בישראל

הסטינגריי היא הקורבט הראשונה שמיובאת לארץ באופן רשמי, והיא תגיע ברמת גימור אחת ובתצורת קופה או קבריולט. מה מחירה ומה צפי האספקה?

שברולט קורבט סטינגריי. צילום: GM שברולט קורבט סטינגריי. צילום: GM

שברולט קורבט סטינגריי מתחילה להימכר בישראל בידי היבואנית קבוצת UMI, שמייבאת ארצה גם את קאדילק ואיסוזו.

שברולט קורבט היא אחד הדגמים האייקונים ביותר של היצרנית GM, וחלק משמעותי בתרבות האמריקאית. הקורבט הוצגה לראשונה ב-1953 ומכרה קרוב ל-2 מיליון יחידות. הקורבט 8C סטינגריי, שירשה את שמה מהדור השלישי של הקורבט שיוצר בשנת 1969, היא הקורבט הראשונה בעלת מנוע מרכזי - והראשונה שמיובאת לישראל ביבוא רשמי.

שברולט קורבט סטינגריי. צילום: GMשברולט קורבט סטינגריי. צילום: GM

עיצוב ורמת גימור

הסטינגריי בעלת מראה קשוח וספורטיבי, עם חרטום שעוצב בהשראת מטוסי הקרב האמריקאיים. היא תגיע לארץ ברמת גימור יחידה - 2LT - בתצורת קופה או קבריולט, עם חבילת תוספות Z51. חבילת התוספות כוללת בלמי ביצועים משופרים עם קאליפרים בעלי 4 בוכנות של ברמבו, מערכת בולמי זעזועים ספורטיבית, ספוילר אחורי מוגדל, צמיגי ספורט ועוד. בנוסף, היא מאובזרת בחישוקים קדמיים בקוטר "19, וחישוקים אחוריים בקוטר "20.

נתונים טכניים

רכב הספורט האמריקאי מגיע עם הנעה אחורית ומצויד במנוע מרכזי V8 אטמוספרי בנפח 6.2 ליטר, שמספק 490 כוחות סוס. הוא מחובר לגיר רובוטי דו מצמדי בעל 8 הילוכים, וכל אלו מספקים לו יכולת האצה מ-0 ל-96 קמ"ש תוך 2.9 שניות.

שברולט קורבט סטינגריי מבפנים. צילום: GMשברולט קורבט סטינגריי מבפנים. צילום: GM

איבזור ובטיחות

איבזור הקורבט כולל בין השאר מסך מגע בגודל "8, לוח מחוונים דיגיטלי בגודל "12, תמיכה בממשק אפל קארפליי ואנדרואיד אוטו ומערכת שמע של Bose עם 14 רמקולים. בנוסף, הרכב מאפשר כניסה והתנעה ללא מגע, וכולל הגה מחומם ומושבים עם פונקציית חימום וקירור. בגזרת הבטיחות, הרכב כולל מערכות בטיחות שגרתיות כמו התראה על שטח מת ומערך מצלמות היקפי עם חיישני חנייה אחוריים בלבד, והוא מגיע גם עם מערכת התראות בהתקנה מקומית.

מחיר וצפי אספקה

מחירה של הקורבט סטינגריי קופה יחל מ-779,900 ש"ח, ומחירה של גרסת הקבריולט יחל מ-851,000 ש"ח. אספקת הדגם תחל במהלך יולי או אוגוסט 2023.

הקליקו כאן למדור הרכב החדש של פספורטניוז 

שברולט קורבט סטינגריי. צילום: GMשברולט קורבט סטינגריי. צילום: GM

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רכבים

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: