אא

מינוי חדש בשדרת הניהול של רשת מלונות "אסטרל"

רשת המלונות מינתה את ליאור ברנמן לסמנכ"לית השיווק, אשר בתפקידה הקודם ניהלה את מערך השיווק, הדוברות והמוניטין בבנק ירושלים. ליאור ברנמן: "אני גאה ומתרגשת להצטרף למשפחת אסטרל ולקחת חלק בחיזוק המערך השיווקי בתקופה המרתקת הזאת"

מלון אסטרל פאלמה. צילום: יחצ מלון מלון אסטרל פאלמה. צילום: יחצ מלון

ליאור ברנמן (40) מונתה לסמנכ"לית השיווק של רשת מלונות "אסטרל" ותנהל את אסטרטגיית השיווק, הפרסום והדיגיטל של כלל מלונות הרשת.

לברנמן 14 שנות ניסיון בעולם הפרסום והשיווק כאשר בתפקידה האחרון שימשה במשך כשש שנים כמנהלת מערך השיווק, הדוברות והמוניטין בבנק ירושלים. בעברה עבדה גם בחברת הפרסום "מקאן אריקסון", ניהלה את הדיגיטל ב"כלל פיננסים" ושימשה בתפקידים בכירים נוספים בחברות שונות.

רשת "אסטרל" הוקמה בשנת 1995 על ידי בני זרח ואשר גבאי והיא מונה כיום שבעה מלונות ברחבי העיר אילת בהם מלונות היוקרה "אריאה" ו"מלכת שבא" לצד "אסטרל וילג'", "אסטרל פאלמה", "אסטרל מאריס", "אסטרל נירוונה סוויטס" ו"אסטרל נירוונה קלאב".

צילום: יוסי צבקרצילום: יוסי צבקר

ליאור ברנמן: "אני גאה ומתרגשת להצטרף למשפחת אסטרל ולקחת חלק בחיזוק המערך השיווקי בתקופה המרתקת הזאת. בשנים הקרובות צפויים מהלכים מעניינים וחדשניים אשר יבססו את מעמדה של הרשת כמובילה בענף התיירות הישראלי".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשת מלונות אסטרל

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: