חיבור מנצח: סינגפור איירליינס קיימה את סמינר הסוכנים השנתי במלון בוטניקה
האירוע בשיתוף חברת אופן סקיי נציגת חברת התעופה מהמזרח בישראל, כלל אירוח במלון היוקרה החדש של רשת מלונות פתאל, ארוחת בוקר מפנקת, והרצאת אורח מטעם סינגפור איירליינס
סמינריון הסוכנים של אופן סקיי. צילום: מירה שמיס, אופן סקיי
סינגפור איירליינס קיימה היום (ב׳) את סמינר הסוכנים השנתי שלה במלון בוטניקה בחיפה. בסמינר נכחו 35 סוכנים, והוא נערך בשיתוף אופן סקיי ה-GSA בישראל. האירוע כלל אירוח במלון, ארוחת בוקר מרשימה, הרצאות, וגולת הכותרת - הרצאת אורח מרתקת מטעם חברת סינגפור איירליינס.
מתוך סמינריון הסוכנים השנתי של אופן סקיי. צילום: מירה שמיס, אופן סקיי
המרצה האורח המרכזי היה קרדין דההקאר, שמנהל את כל משרדי ה-offline של סינגפור איירליינס באירופה. קרדין ריתק את סוכני הנסיעות במצגת מקצועית ותיאר את מוצר הטיסה המעולה שמציעה סינגפור איירלינס, ושלל המוצרים העוטפים את חברת התעופה.
ארוחת בוקר מרשימה. צילום: מירה שמיס, אופן סקיי
צילום: מירה שמיס אופן סקיי
מטעם אופן סקיי השתתפו במפגש אפרים פורטיס - הבעלים ומנכ״ל החברה, איתי גולד - מנהל המכירות החדש של סינגפור איירליינס באופן סקיי, שושי ספרסקי - מנהלת ההזמנות של סינגפור איירליינס בישראל, ומירה שמיס, מזכירת ההנהלה.
מתוך בופה ארוחת הבוקר. צילום: מירה שמיס, אופן סקיי
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}