אא

דלתא אייר ליינס מינתה את מתאו קורצ'יו לסגן נשיא בכיר 

קורצ'יו, יהיה אחראי על  כל פעילותה המסחרית של החברה ברחבי אזור EMEAI (הכולל את ישראל) ובמסגרת זו על פיתוח הזדמנויות צמיחה ארוכות טווח יחד עם שותפותיה של דלתא למיזם, החברות Air France-KLM ו-Virgin Atlantic

צילום: Shutter Stock צילום: Shutter Stock

דלתא אייר ליינס מינתה את מתאו קורצ'יו (Matteo Curcio) לתפקיד סגן נשיא בכיר לאירופה, המזרח התיכון, אפריקה והודו (EMEAI). 

קורצ'יו, שמשרדו הראשי בפריז, יהיה אחראי על  כל פעילותה המסחרית של החברה ברחבי אזור EMEAI (הכולל את ישראל) ובמסגרת זו על פיתוח הזדמנויות צמיחה ארוכות טווח יחד עם שותפותיה של דלתא למיזם, החברות Air France-KLM ו-Virgin Atlantic.

מאז שהצטרף לדלתא ב-2006, קורצ'יו מילא מגוון תפקידים, כולל תכנון רשת טרנס-אטלנטית, אסטרטגיית בריתות והקמת מיזם משותף ושותפויות דו-צדדיות בכל רחבי העולם.  אלן בלמאר (Alain Bellemare) נשיא דלתא - בינלאומי, אמר: "הרקורד המסחרי היוצא מן הכלל של מתאו, בשילוב עם ניסיונו ביצירת שותפויות ברמה עולמית, יבנו עתיד איתן ותחרותי יותר לדלתא באזור EMEAI".

בטרם קידומו לתפקידו הנוכחי כסגן נשיא בכיר, שימש קורצ'יו כסגן נשיא אסיה ואזור האוקיינוס השקט, שם היה גורם מרכזי ביישום המיזם המשותף המוצלח של דלתא עם קוריאן אייר. בנוסף, במשך יותר משבע שנים עסק מתאו בהובלת התמורות המסחריות של חברת התעופה באזור אסיה והפסיפיק, כולל הרחבה משמעותית של הרשת חוצת האוקיאנוס השקט בקוריאה, יפן וסין.

קורצ׳יו יליד נאפולי, החל את דרכו בחברת הייעוץ KPMG Consulting ברומא, איטליה, כיועץ לאסטרטגיה עסקית, ועבד בחברת הדגל האיטלקית לשעבר Alitalia S.P.A בתכנון רשתות, ניהול הכנסות ואסטרטגיה ארגונית.





 

אודות דלתא

יותר מ-90,000 אנשי דלתא מבטיחים את הענקת חווית הלקוח ברמה עולמית בלמעלה מ-4,000 טיסות יומיות ליותר מ-275 יעדים בשש יבשות, תוך שהם מחברים בין אנשים למקומות ובין אנשים לאנשים.

דלתא עושה את המיטב לשרת כ-200 מיליון לקוחות מדי שנה, עם שירות לקוחות, בטיחות, חדשנות ואמינות שמובילים את ענף התעופה – והיא מוכרת גם כחברת התעופה המדייקת ביותר בצפון אמריקה. דלתא מחויבת להבטיח שכל טיסה עתידית תהיה מותאמת אישית ומהנה. המוטיבציה האמיתית והמתמשכת של אנשי דלתא היא לגרום לכל לקוח להרגיש רצוי ומכובד בכל נקודה ונקודה במסע שלו.

 

ממשרדה הראשי באטלנטה דלתא מפעילה ופעילה בנמלי תעופה מרכזיים ושווקי מפתח באמסטרדם, אטלנטה, בוסטון, דטרויט, לונדון-הית'רו, לוס אנג'לס, מקסיקו סיטי, מיניאפוליס-סנט פול, ניו יורק-JFK ולה-גווארדיה, פריז-שארל דה גול, סולט לייק סיטי, סיאטל, סיאול-אינצ'ון וטוקיו.

משימתה של דלתא, בהיותה חברת התעופה העולמית המובילה, היא לחבר בין חלקי העולם, ליצור הזדמנויות, לטפח הבנה ולהרחיב אופקים על ידי חיבור בין אנשים וקהילות זה לזה וחיבור הפוטנציאל הטמון בהם.

דלתא, המונעת ע"י שותפויות חדשניות ואסטרטגיות עם החברות איירומקסיקו, אייר פראנס-KLM, צ'יינה-איסטרן, קוריאן אייר, לט"מ, וירג'ין אטלנטיק ו-וסטג'ט, מביאה יותר מבחר ותחרות לציבור הנוסעים בכל רחבי העולם. 

הקיץ השיקה דלתא את תוכנית הטיסות הטרנס-אטלנטית הגדולה ביותר שלה אי פעם, וכיום מציעה החברה 

כ-620 טיסות שבועיות לארה"ב מ-32 שדות תעופה באירופה.

 

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: דלתא איירליינסדלתאדלתא אייר ליינסdelta

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: