אא

ירושלים של זהב: כמה עולה ארוחת בוקר במלון וולדורף אסטוריה היוקרתי בבירה?

כשמותג המלונות הנחשב וולדורף אסטוריה מבית הילטון, מזמין לדגום את ארוחת הבוקר – החוקרת הבולסת של פספורטניוז לא חושבת פעמיים, משנסת מותניים ועולה לירושלים

Shutterstock Shutterstock

צמד המילים "וולדורף אסטוריה" כשלעצמו, יוצר רף ציפיות גבוה. משהו בסטנדרט של בני אצולה/סלבס עם דרישות מוגזמות. וכשמותג המלונות היוקרתי מבית הילטון, מזמין לדגום את ארוחת הבוקר – החוקרת הבולסת של פספורטניוז לא חושבת פעמיים, משנסת מותניים ועולה לירושלים.

גילוי נאות. את הבניין המרהיב בו שוכן כיום מלון וולדורף אסטוריה, נהגתי לפקוד לפני לא מעט שנים ככתבת לענייני תעשייה בעיתון הכלכלי "גלובס". בוורסיה הקודמת והמוזנחת שלו, שימש המבנה כמקום מושבו של משרד התעשייה והמסחר (אז התמ"ס, כיום משרד התעשייה והכלכלה). בוורסיה עוד יותר קדומה שלו, אי שם בתחילת המאה ה-20, פעל במקום מלון "פאלאס" הערבי שנסגר ב-1935. כיום, מהווה הבניין את אגפו המרכזי של מלון ולדורף אסטוריה שנפתח בצומת הרחובות אגרון ודוד המלך בבירה בשנת 2014 בהשקעה מוערכת של 150 מיליון דולר. אבל לא על משק כנפי ההיסטוריה רציתי לדבר אתכם הפעם, אלא על ארוחת הבוקר המוגשת במלון, הן לאורחים שלנים בו והן לאורחים מבחוץ. 

מלון ולדורף אסטוריה בירושלים. צילומים: ספיר פרץמלון ולדורף אסטוריה בירושלים. צילומים: ספיר פרץ

להרגיש כמו בני אצולה

ארוחת הבוקר מוגשת במסעדת הפאלאס של המלון ומשלבת בין תפריט א-לה קארט לבין בופה. נתחיל מה-א-לה קארט. התפריט (מודפס ומונח על כל שולחן) כולל מגוון חביתות לבחירה עם תוספות שונות: מוצרלה, גבינת פרמז'ן, פטריות, בצל, עשבי תיבול, תרד, פלפלים וסלמון מעושן. עוד בתפריט, ביצים המוגשות על טוסט – עלומה או עין וכן, ביצים בנדיקט בתוספת סלמון מעושן, תרד, רוטב הולנדייס וטוסט בריוש. לטבעונים יש אופציה של חביתת חומוס. אנחנו הלכנו על הנטורל – 2 ביצים 'סאני סייד אפ וול דאן'. אל תצחקו. זה אולי נשמע הכי פשוט שבעולם אבל גם את זה צריך לדעת להכין. כלומר, להגיש את הצהוב עשוי טוב ולא נוזלי מבלי לשרוף את הלבן שמסביב, וכאן זה הצליח להם.

בחלל המרהיב הזה מוגשת ארוחת הבוקרבחלל המרהיב הזה מוגשת ארוחת הבוקר

לצד ההגשה לשולחן פרוס, כאמור, בופה מגוון הכולל, בין היתר, ירקות חתוכים מכל מיני סוגים (ירוקים, אדומים, סגולים, צהובים וכיו"ב) לצד סלטים מתובלים, מגוון של גבינות קשות/רכות/בקר/עזים ועוד. יש גם נוכחות יפה לדגים מעושנים: הרינג כבוש, סלמון מעושן, הליבוט, מקרל, גרבלאקס ושות'. פירות העונה טריים, פירות יבשים, מבחר מנות אישיות שמתחלפות מדי יום, יוגורטים למיניהם, גרנולה, משקאות חמים, קרים, סחוטים, מוגזים ואלכוהוליים.

 

 

בעמדת הלחמים/מאפים מונח מבחר יפה, החל ממחמצת ועד פרצלס, מגלוטן עד ללא גלוטן, מבורקסים ועד קרואסונים, מעוגות גבינה ועד עוגות שמרים, מקפקייקס ועד דיינישים מפיצות ועד פוקצ'ות. מתפריט ה-א-לה קארט ניתן להזמין לקינוח ופל בלגי או פרנץ' טוסט. 

 

 

 

 

"אלה המבקשים להתענג על חוויית בוקר יוצאת דופן, אם למפגש רומנטי או סעודה עסקית, ימצאו בארוחת הבוקר שלנו הרפתקה מיוחדת ובלתי מוכרת בישראל", אומר אבנר און, מנכ"ל המלון. "האווירה הבינלאומית היוקרתית, המבחר הגסטרונומי המיוחד, דרך ההגשה הבלתי שגרתית והשרות העילאי, מבטיחים לבאים חוויה בלתי נשכחת", הוא מסכם.

מחיר: 200 שקל לאדם.

שעות פתיחה: ראשון-שישי: 06:30- 10:00. יש להזמין מקום מראש בטל' 054-9509092 או באתר.

כתובת: אגרון 26, ירושלים.

 

הכותבת הייתה אורחת וולדורף אסטוריה בירושלים.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: ירושליםוולדורף אסטריה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: