אא

בסוף השבוע האחרון של החודש: עשרות אלפי נוסעים צפויים לעבור במעבר הגבול בין אילת וטאבה

רש"ת מדווחת כי לרגל עיד אל אדחא ותחילת החופש הגדול, בהם כאמור צפויים לעבור נוסעים רבים, היא תתגבר את הפעילות במסוף "בגין". דובר רש"ת: "אנו קוראים לציבור הנופשים לרכוש את אגרת המעבר מראש דרך אתר האינטרנט של חברת מלגם. רכישת האגרה תקצר לנוסעים את הזמן במעבר"

מעבר טאבה. צילום: 123rf מעבר טאבה. צילום: 123rf

רש"ת מעדכנת כי עשרות אלפי נוסעים צפויים לעבור במעבר הגבול לסיני לקראת סוף השבוע האחרון של החודש. זאת על רקע חג הקורבן עיד אל אדחא שיחל ביום רביעי, 28 ביוני, וסוף השבוע הראשון של החופש הגדול. ברשות שדות התעופה קוראים לנוסעים לסיני לשלם מראש ובאמצעות האינטרנט את אגרות המעבר. זאת על מנת להימנע מעיכובים מיותרים במעבר הגבול. 

במסגרת ההיערכות לימים העמוסים במעבר הגבול לסיני, מעבר "בגין", רש"ת הודיעה כי תתגבר את הפעילות. מעבר הגבול פועל 24 שעות ביממה והוגדלו השטחים המקורים והממוזגים. כמו כן הורחבו אולמות היוצאים. ברש"ת מציינים כי בערב חג הקורבן, ביום שלישי 27/6 בשעה 20:00 המסוף יסגר ל-24 שעות ויפתח מחדש לתנועת נוסעים ביום רביעי 28/6 בשעה 20:00.

"בשל העומסים הצפויים במעבר, אנו קוראים לציבור הנופשים לרכוש את אגרת המעבר מראש דרך אתר האינטרנט של חברת מלגם. רכישת האגרה תקצר לנוסעים את הזמן במעבר ותאפשר להם להתחיל את החופשה מהר יותר", נמסר ע"י הרשות.

בנוגע לנוסעים המעוניינים לעבור לסיני עם הרכב, ברש"ת מדגישים כי יש לציין זאת בעת מילוי אגרת המעבר. בכל מקרה, על פי דרישת המצרים, מעבר רכבים לסיני מוגבל ל-70 רכבים ביממה. לא ניתן לעבור עם רכבי דיזל, רכבי שטח 4X4 ועם רכבים בהם מותקנת מצלמת דרך, קדמית או אחורית. על מנת למנוע עיכובים, ברשות שדות התעופה ממליצים לתרגם את רישיון הרכב לאנגלית בסניפי ממסי, מבעוד מועד ולהצטייד בעותק מודפס. 

לאלו המתכוונים להגיע עם הרכב לאילת, ברש"ת קוראים לציבור הנהגים שלא להשאיר את רכבם בצידי הדרכים, או בחניות לא מוסדרות.  דבר המפריע לתנועה ועלול לגרור קנסות. ניתן להחנות את הרכב, בחינם, בשדה התעופה רמון ומשם לקחת אוטובוס למעבר. כמו כן, ניתן להחנות בחניון העירוני שהוקם על שטח שדה התעופה הישן בעיר. עוד נמסר כי החניון הממוקם בצמוד למעבר הגבול מוגבל בהיקפו וצפוי להיות מלא לאורך כל התקופה.

כמו כן, שעות העומס צפויות להיות בין השעות 6 בבוקר ל-12 בצהריים. על מנת להימנע מעיכובים, מומלץ לתזמן את ההגעה למעבר הגבול לשעות נוחות יותר.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: רשות שדות התעופהמעבר טאבה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: