אא

חברת אייר אירופה תאפשר לשדרג למחלקת עסקים בשיטת מכרז

חברת התעופה הספרדית מטמיעה את מערכת Plusgrade לשדרוגים ממחלקת תיירים למחלקת עסקים בשיטת מכרז. המערכת זמינה בכל קווי החברה המציעים את מחלקת העסקים

אייר אירופה. צילום: 123rf אייר אירופה. צילום: 123rf

חברת התעופה אייר אירופה מטמיעה את פלטפורמת Plusgrade בכל מסלוליה, ובכך תאפשר ללקוחות אשר רכשו כרטיסים במחלקת תיירים, הזדמנות לקבל שדרוג למחלקת עסקים בשיטת מכרז. נוסעים יוכלו להציע סכום אותו יסכימו להוסיף עבור השדרוג, ובמידה וההצעה שהוגשה תתקבל, הם יוכלו לטוס במחלקת העסקים של החברה וליהנות מגישה לטרקלין, ומסלול מהיר בעמדות הבידוק והצ׳ק אין.

מערכת ה-Plusgrade זמינה החל מהשבוע, ללקוחות מחלקת תיירים בכל טיסות אייר אירופה בהם קיימת מחלקת עסקים. המערכת מאפשרת למשתמשים להגיש הצעות לשדרוג, בין אם באמצעות הזמנה דרך אימייל, אותה יקבלו שבעה ימים לפני מועד ההמראה, או דרך אתר האינטרנט של חברת התעופה. בשלב הראשון של התהליך, המערכת תציע סכום לשדרוג והנוסע יוכל לבחור בסכום נמוך או גבוה מזה שהמערכת מציעה. מספר שעות לפני הטיסה ובכפוף לזמינות, Air Europa תעדכן את הלקוחות לגבי ההצעה שהגישו. העסקה תושלם רק לאחר שהלקוח קיבל את ההודעה ואישר כי הוא אכן מעוניין לקבל את השדרוג.

״הוספת מערכת ה-Plusgrade, שכבר נוסתה ויושמה במספר קווים פנימיים שמפעילה החברה בכדי לאמת את פיתוחה, מציבה שוב את Air Europa בקדמת עולם התעופה בכל מה שנוגע לחוויית הטיסה והתאמה אישית עבור לקוחותיה. בנוסף, מהלך זה תורם להעלאת המודעות והערך של מחלקת העסקים, שהיא אחד מסימני ההיכר של החברה בכל הקווים״, מסרו בחברה לפספורטניוז.

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: אייר אירופה

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: