אא

מחזקים את הקשרים: שר התיירות חיים כץ יקדם את התיירות בין ישראל והאמירויות במסגרת ביקורו בבחריין

השר יפעל לחיזוק הקשרים התיירותיים בין המדינות, וייפגש עם שרת התיירות ושר האוצר והכלכלה של בחריין

שר התיירות חיים כץ. צילום: יחצ שר התיירות חיים כץ. צילום: יחצ

שר התיירות חיים כץ יצא היום (20.6.23) לביקור מדיני בבחריין, שבמסגרתו יקדם חבילות תיירות משותפות לישראל, האמירויות ובחריין. השר הוזמן בידי שרת התיירות הבחריינית, פטימה אל-צירפי, במטרה לחזק את הקשרים התיירותיים בין המדינות, ברוח הסכמי אברהם.

שר התיירות חיים כץ הוא השר הראשון שמגיע לביקור רשמי בבחריין מטעם הממשלה הנוכחית, ושר התיירות הראשון שמגיע לביקור במדינה. במסגרת הביקור, השר חיים כץ יקיים פגישות עם שרת התיירות אל-צירפי ועם שר האוצר והכלכלה, סאלמן אל-ח'אליפה

בחריין. צילום: שאטרסטוקבחריין. צילום: שאטרסטוק

אל שר התיירות חיים כץ תתלווה משלחת מקצועית הכוללת את נשיא התאחדות המלונות, אלי כהן, וסגנית התאחדות סוכני הנסיעות בישראל, סער פוקס. המשלחת תקיים פגישות עבודה עם בכירים מתעשיית התיירות בבחריין, בהם הבעלים של קבוצת גולף אייר, נציגים מהתאחדות התיירות והסוכנים בבחריין. 

היוזמה העיקרית שעומדת בבסיס הביקור, היא קידום חבילות תיירות עבור השוק האסייתי - שכוללות את ישראל, האמירויות ובחריין. מדובר במהלך שיקדם את התיירות האזורית ויחזק את היקף התיירים מאסיה בישראל.

השר חיים כץ מעיד על המהלך: "נפעל לממש את הפוטנציאל להפוך את המזרח התיכון לאזור תיירות מוביל בשוק האסייתי וביעדים רחוקים נוספים. יחד, נציע חווית תיירות עשירה. היסטוריה לצד מודרניזציה, תרבות וקולינריה משובחת".

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות: שר התיירותבחרייןאיחוד האמירויות

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: