אא

מדריך שימושי: איך להזמין מלון בארץ בזול?

עונת הקיץ מתקרבת וכולנו מתכננים את החופשה הבאה שלנו. בין אם מדובר על חופשה זוגית, חופשה עם החברים או חופשה משפחתית עם ילדים, חשוב שנדע איך להזמין מול בזול וכיצד ניתן להוזיל את העלות הכוללת של החופשה. הנה טיפים שימושיים שיכולים לעזור לכם לחסוך בגדול // תוכן פרסומי

צילום: DEPOSITPHOTOS צילום: DEPOSITPHOTOS

בצעו השוואת מחירים

לפני שמזמינים מלון, חשוב לבדוק במספר אתרים שונים. בדקו באתר בוקינג, אתר הוטליה וגם באתר הרשמי של המלון ואנו מבטיחים לכם שתמצאו פערי מחירים משמעותיים בעבור אותו החדר, באותו התאריך בדיוק.

הזמינו מלון לפני העונה העמוסה

בין אם אתם מחפשים מלונות באילת או אם ברצונכם להתארח במלון בירושלים, תל אביב, אזור הצפון או כל מקום אחר, כדאי שתדעו כי המחירים גבוהים יותר במהלך עונת הקיץ. במידה והדבר מתאפשר לכם, נסו להזמין מקום בעונת האביב, הסתיו ואפילו עונת החורף וכך תוכלו לחסוך מאות ואף אלפי שקלים על ההזמנה.

חפשו דילים, מבצעים והנחות

חלק גדול מהמלונות בישראל, יספק הנחות ללקוחות מסוימים. לעיתים המבצעים יהיו ללקוחות של חברות אשראי, מנויי מפעל הפיס, מחזיקי כרטיס "חבר" וכדומה. רובנו לא מודעים למבצעים השונים ולכן כדאי לבדוק זאת בצורה מעמיקה לפני שמזמינים חופשה בארץ.

בדקו על תאריכים וימים שונים

במידה וקיימת גמישות מהצד שלכם, תוכלו להזמין מקום במלון בתאריך בו המחירים נוחים יותר. בדרך כלל המחירים "קופצים" בצורה משמעותית במהלך סוף השבוע, בעוד באמצע השבוע תוכלו למצוא מחירים נמוכים בעשרות אחוזים.

חכו לרגע האחרון

אפשר לומר ששיטה זו מתאימה לאמיצים ולכאלו אשר יכולים לקחת חופש מהעבודה גם בהתראה קצרה של כמה ימים. כמעט בכל מלון בישראל, תוכלו למצוא מבצעים של הדקה ה-90, ומצבעים אלו יהיו זולים בכמה מאות שקלים מהמחיר הרגיל של המלון.

חפשו מלונות חדשים

בדרך כלל כאשר מדובר על מלון חדש שרק נפתח, המחירים בו יהיו נוחים יותר מאשר מלונות וותיקים וזאת בשל מבצעי השקה מיוחדים. בעבורכם מדובר בהזדמנות מצוינת להכיר מלון חדש וגם בדרך נהדרות לחסוך הוצאות על החופשה. החיסרון בשיטה זו – לא תמיד נוכל לקרוא ביקורות על המלון ולכן לא באמת נדע מה רמת השירות, איכות האוכל וכדומה.

בדקו אם יש קופונים למלון

אם בעבר היינו מחפשים קופונים בעיתון, כיום נוכל למצוא אותם על ידי שיטוט באתרי קופונים כמו גרופון ודומיהם. אתרים אלו עשויים לקבל דילים משתלמים למדי על מגוון מלונות בישראל ולכן כדאי לבדוק אם יש משהו שרלוונטי גם בעבורכם.

הירשמו למועדון הלקוחות של המלון

רשתות גדולות של מלונות בישראל, מטפחות בהתמדה מועדונים לקוחות אשר אליהם ניתן להצטרף בחינם או בעלות סמלית של כמה מאות שקלים. מעת לעת, ישנם מבצעים מיוחדים לחברי מועדון הלקוחות של הרשת ולא פעם יש גם הנחות בתאריכי יום ההולדת שלכם, בחגים, ימי נישואין ואירועים נוספים.

לסיכום, יש לא מעט שיטות לחסוך ולהוזיל את מחיר המלון ואפשר לומר שבמקרים רבים על ידי ביצוע בדיקה פשוטה ומהירה – נוכל לחסוך בענק ולהוזיל את עלות החופשה בצורה משמעותית.

למידע נוסף על מלונות בישראל היכנסו לאתר המלונות הוטליה אשר מרכז מידע והמלצות על מלונות מומלצים בארץ.

תוכן פרסומי

הירשמו למבזקי פספורטניוז

וקבלו את העדכונים והחדשות הכי חמות של עולם התיירות והתעופה בארץ ובעולם

תגיות:

הוספת תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
{{ reply.message }}
{{ reply.date_parsed }}
הצג עוד תגובות

מאמרים נוספים

 
מחפש...
תנו לנו לייק בפייסבוק, ותישארו מעודכנים

מומלצים בשבילך: